نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

اوشین

آخه بگم رحمت بر پدر سازنده سریال " اوشین " .....  

پدر ما در اومد بس که اوشین پخش میشه تو خونه ما ، اونم با ولوم بالا....  

کر شدیم به جان خودم..... مامانی عشق اوشینه و شونصد بار هم که پخش شه با همون هیجان و ولوم و دقت بار اول می بینه .... طفلی ما هااااا   

حالا جای شکرش باقیه دوبار تکرارش به پست من می خوره!!!

پنبه بذارم تو گوشم یـــــــــــــــــــــــنی ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:11 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

دقیقاااااااااااااااااااا مامان منم همینجوره هر وقت میرم خونشون در حال اوشین دیدنه .قبلا هم یانگوم و جومونگ و ... به نظر من این مسئولین بایدبه جای اینکه اینهمه زحمت بکشن و هزینه کنن فیلم بسازن پولش رو بدن به همن کشورای اسیای شرقی براشون فیلم هم بسازن ما که همه چیمون چینیه فیلمامونم بدیم زاپن و کره و چین بسازن مردم بیشتر استقبال میکنن

آی گفتی آی گفتی ..... فردا چشامونم مث اونا میشه ..... راحت شن این مسئولامون

توتی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:02

سلام
خدا رو شکر استرسات تمومید!
اوشین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یه جورایی چی م یگن؟ وایی نوک زبونمه ها!!!!!!!!! آهان نوستالوژیه واسه من! بعضی وقتا میبینم خیلی چیزاش یادم رفته بود! الآن داره یادم میاد راستی خوشحال نباش که فقط دو بارشو می بینی کلا 3 بار می ذاره تو فقط یه بارشو نمی بینی!!!!
راستی بازی رو انجام بده باشه؟

منم می بینم ولی خب بقول معروف توفیق اجباری دیگه
اما فعالیتهای اقتصادی مشتری مداری بازاریابی و خیلی چیزایی دیگه رو خیلی قشنگ نشون میده از حق نگذریم مطالب آموزنده زیاد داره

محبوبه سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:10

خیلی کش دار بود..مامان منم به همین سریال ها علاقه داره
دیگه چی کار کنن سریال جدید که نمیسازن

چی بگم دیگه خسته شونه طفلی ها سریال جدید شون نمیاد

دخترک چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:46

سلام عزیزم کی پخش میشه؟

اینقد طرفدار داشته من نمی دونستم شبکه تماشا ساعت10 شب ساعت 4 عصر اون یکی رو نمی دونم

بهار پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 http://sana1359.parsiblog.com/

اه کیا پخش میشه بگو منم ببینم خیییییییییییییلی دلم میخاد یه بار دیگه ببینم اخه من دیگه اصلا تکرارش رو ندیدم . بچه بودم می ذاشت خیلیاش یادم نیست .

شبکه تماشا ساعت10 شب ساعت 4 عصر اون یکی رو نمی دونم

زهره شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 http://golesorkh.parsiblog.com

یعنی به ااااااااااااااااااااین شدت؟
:)))

من بعضی وقتا می بینم

مامانه دیگه....

زینب یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 http://zinat.blogsky.com

بعله فکر کردم فقط خونه ی ماست!لبته ولوم پایینه

بازم شکر کن دخمل ما که دیگه گوش نداریم از دست این اوشین خانوم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد