نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

شغل شریف بنده

آقاااااا من بی تخصیررررررررمممممم بخدا ..... این بهار اینقد نشست پای منِ جوون مردم که بالاخره از راه بدرم کرد..... واتس اپ مگه می ذاره بیای اینجاااا..... 

البت از حق نگذریم من اونجام وقتی می رسم که بهار اینا حرفاشونو زدن و رفتن ؛ فقط مستمع خاموشم کمپلت.....  

بچه ها بنا به دلایلی فعلا مجبور به ادامه اشتغالم. دعا کنید شرایط جوری مهیا شه که به فشار مالی بیشتر از این نیفتم ..... ینی اگه اداره همایونی با انتقال مناسبی واسه من موافقت نکنه باید استعفا بدم برم بیفتم دنبال کاااااااااارررررررررر ...... 

خیلی بد میشه اونوخ ..... همه قسط و قوله هام می مونه رو زمین ؛ زشته جلوی آقای همسر ..... زشتی شم به اینه که خب حقوق ایشون به تنهایی کفاف دو سری قسط و قوله رو نمی ده خب ..... تازه ؛ هزینه تحصیلم هست .....  

خلاصه که باز هم ؛ هم اکنون نیازمند دعاهای سبزتان هستیـــــــمــــــــــــــــ....

بجز فشار های مالی شدید ، خب روز و روزگار خوبه الحمد الله.... شکر خدا . 

. خودمونیماااااا الان که آپ کردم می بینم وب یه چــــــــــــــــی دیگه س....

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:35 http://www.banoo.ir

سلام دوست عزیز
جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست.

همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.
منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم.

تازه های دخترانه را در سیب گلاب بانو دنبال کنید.


جامعه مجازی بانو
www.banoo.ir

ملیحه دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:49 http://bbm.parsiblog.com

آره وب یه چی دیگه هست ولی اینستاگرام از اونم بهتره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد