نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

جشن عقد

سلام بچه ها جون. 

یک عدد عروس خانوم مشنگیات و بدیو بدیو کار در خدمت شماست .... ببشقین اگه توهم توهمیه کارام . دلم نمیاد منتظرتون بذارم ولی وقتشم ندارم هنوز کامل بنویسم فقط اینو بگم که هفته پیش بعد عقد شرعی مون یه سره دنبال کارای هماهنگی برای آرایشگاه ُ خنچه ُ آتلیه ُ خرید و .... بودیم . 

 از طرفی هم از هر دو طرف فامیل ها عروس داشتیم و دعوت بودیم جشن و مهمونی .... و می دونید که یه تازه عروس تو این اولین مهمونی ها ٬ جشن ها و دعوت ها کلی کار داره و اینگونه بود که با در نظر گرفتن اولویتهای اصلی و در راستای برنامه ریزی های مهندسی عروس دومادانه پیش بردیم کارا رو .... 

باور نمی کنید که حتی فرصت نداشتم تلفن ها و پیامهای ضروری رو هم جواب بدم و مامان کلی شاکی شده بود ازم..... و دیگه بازم ببخشید هنوز نمی تونم کامل بنویسم .

شکر خدا جشن مون هم دیروز و همزمان با میلاد پیامبر(ص) به خوبی و خوشی برگزار شد و کلی جای همگی تون خالی بود .

امیدوارم همیشه شادی باشه و خوشبختی و شادکامی ....

دوستای خوبم واسه خوشبختی مون دعا کنید

ممنون دوستای گلم

سلام دوستان عزیزم ممنون بابت همه انرژی مثبتها و دعاهای قشنگتون تو این چن وقته.... 

از بابت پیامهای تبریک مهربون و قشنگ تون ممنونمممم ..... 

اجازه بدید در اسرع وقت میام و براتون می نویسم همه چی رو ..... 

فقط در این حد بگم که وقتی وسط سرشلوغی ، تراکم بالای کاری و درسی ، اذیتهای همکاران و امتحانات پایان ترم کم آوردید برید ازدواج کنید و بگید بیخیال دنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااا....  

باور کنید الان حسابی دستم بند امتحانات پایان ترم ، ترافیک کاری پایان سال ، مراسمات جشن و .... ان شالله در اولین فرصت مفصل براتون می نویسم 

دوستتون دارم

یا علی گفتیم و .....

به امید خدا ٬ همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج ) و در پناه محبت شان فصلی جدید از زندگی را گشودیم. 

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد. 

.

۱۳۹۲/۱۰/۲۰

به لطف خدای مهربون ؛ علی رغم تراکم کاری و درسی بالا ، ایام امتحان و اذیت همکاران گرام در هر دو شیفت کار ، روزگارم بد نیست .... 

خدایا خودت دلخوش مون کن ..... 

آمین. 

بچه ها دعام که می کنید؟ 

 خواهشا منو از دعاهای خیرتون فراموش نکنید که بسی بسیار محتاجم تو این روزااااا .....

تولدمه

امروز تولدمه.... 

روز ویژه و خاص برای من ....  

معمولا انقدر انرژی و انگیزه ندارم که به این چیزا فکر کنم ولی خب امسال حسهای بهتری دارم شکر خدا. بعد از همراه اول که اول وقتی هدیه و پیام تبریکش رسید با دیدن پیام تبریک تو پروفایل دانشگاه با مضمون اینکه ؛ دانشجوی عزیز تولدت مبارک کلی غافلگیر و شفکت زده شدم. ترکوندن ینی .... اونم تو ایام امتحانات .... دمشون گرم خدایی ش ٬ حتی اگه کار برنامه اتومات سیستم دانشگاهیه ٬ خیلی پروانه ای و قشنگ بود کارشون. بسی بسیار لذت بردم . 

دیگه اینکه این روزا واقعا اوضاعم ریخته به هم. انقدری که حتی از درس هم افتادم ؛ اونم تو این ایام امتحانات. استرس ُ اضطراب و نگرانی داره خفه م می کنه بیشتر از همیشه به دعاهای قشنگ تون احتیاج دارم. 

دعا کنید شرایطی مهیا شه که همه چی عوض شه. 

 از دست همکاران عزیز و دوست داشتنی م خسته شدم جلو چشمم هم .....  بس که نامردند.

ناشکریت نباشه خدا جونم ولی خودت داری می بینی دیگه. یعنی جاهای دیگه بدتر از اینان؟ 

بماند باز اول صبحی بنده نوازی شدیم حالمون گرفته اس..... مثلا تفلدم بوده هااااااااااا اگرنه که دیگه معرف حضورتون هستند دیگه .... 

از هرچه بگذریم سخن «جیغ و دست و هورا به مناسبت تفلد -باران بهار- این گل دختر خوب نازنین یکی یدونهِ خودش» خوش تر است ..... 

امسال قصد نداشتم به مناسبت تولدم پستی بذارم ولی خب دیدم اینجوری قشنگ تره. بعدشم پیام تبریک پروفایل دانشگاه انرژی و انگیزه شد واسم که باز بیخیال شم و بیخیال کنون راه بندازم واسه خودم ..... 

بگذریم که این نیز بگذرد و چون می گذرد غمی نیست.... 

دعا یادتون نره دوستای خوبم