نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

من از آشیونه عشق .....

سلام دوستان  

خوبین ؟ خوشین؟ نماز روزه همگی قبول. از سنگر خونه خودم درخدمتم. ۵ تیر به یاری خدا اومدم سر خونه زندگی و این دو هفته رو یه سره داشتم چیدمان مطلوب خودم رو اجرا می کردم تو خونه و باور کنید انقده کار داشتم که نمی دونستم چیکار کنم.....بالاخره آشیونه عشق رو با کمک همسری چیدیم و کارتن ها تموم شدن....مرتب و تر و تمیز از آب دراومد. 

لابد پگیرید ببینید موضوع اشتغالم چی شد؟ همون طوری که توقعش رو داشتم باهام همکاری نکردن بی انصافها .... دقیقا اولین روز کاری بعد از ازدواجمون نامه فرستادن دم خونه پدری که باید بیای سر کار و گرنه غیبت محسوب میشه و .... که خب من که الان تو یه شهر دیگه ساکنم برام مقدور نبود هر روز برم و بیام و این میشه که الان یک عدد بلاتکلیف علاف در خدمتتون هستم . هرچند انقده کار دارم هنوزززززززززززز  از درس و کار خونه بگیر تا هزار مدل مشغولیت دیگه ٬ اما ولی خب اینا که درآمد زا نیست و اینجوری شد داستان اشتغال اینجانب . البته خودم بدم نمیاد از اون قبرستون راحت شم و لااقل آزاد واسه خودم کار کنم ولی خانواده همسری معتقدند حیفه و می فرمایند برو و از بالاترین مرجع کشوری شون پیگیر شو. و خب البته من هم این کار رو خواهم کرد صرفا برای اینکه به این راحتی حقم پایمال نشه ولی خب بازم چشم آب نمی خوره فرجی شه مگه خواست خدا بر این باشه تا من بدون آشنا و .... بتونم نتیجه مطلوبم رو بگیرم. 

بگذریم . امروز اولین روز تقریبا بیکاریمه.... و البته دارم ساکها رو می بندم واسه ماه عسل ..... البت خب بخاطر ماه مبارک نمی تونیم طولش بدیم و بقیه ش می مونه واسه بعد ماه مبارک ...... بعلههههههه خدا بخواد داریم می ریم پابوس امام مهربان ٬ امام هشتم علیه السلام.... نمی دونید بچه ها دل تو دلم نیست..... السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع) .... 

اومدم اینجا که یه اعلام موجودیتی کرده  و  شرح ماوقع داده باشم بعدشم ازتون بخوام برای خوشبختی ٬ گرما و صمیمیت و عشق و محبت تو زندگی مون دعا کنید. 

ممنونم از همگی

نظرات 7 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

در خواب خدا در گوشم گفت : تو را چه به عشق ؟؟!! گفتم چرا ؟؟ گفت تو خوابیو عشقت در اغوش دیگریست لبخند زدمو گفتم خدایا مخلوق توست شاید تو خوابی خبر از رسم دنیا نداری ...

منم یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:31

راستی دعا یادت نره

به چشممممم مامانیییییی

دختر بهاری شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 http://dailylog.persianblog.ir

هم خونه نو مبارک، هم ماه عسل قبول باشه!
ایشالا اوضاع کارت هم اوکی میشه به بهترین نحو :)

سلام عزیزممممممممممممممممممم ممنونم فعلا که کارمو از دست دادم

اردی بهشتی پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:12 http://tanhaeeeii.blogfa.com

عزیزمممم
به سلااااامتی!
ایشالا هر روزتون خوش باشه تو این آشیونه

ممنون گلم ان شالله واسه شما

طعم عشق شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:29

کجایی پس

علاف در خاااااانه

بانو دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 http://www.banoo.ir

سلام

میدونی چه مدل مویی بهت میاد؟

www.banoo.ir/post/31

منتظر حضورتان هستیم.

جامعه مجازی بانو

بانو دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 http://www.banoo.ir

سلام

آموزش ساخت عروسک را در جامعه مجازی بانو ببییند:

http://www.banoo.ir/post/935

منتظر حضورتان هستیم.

جامعه مجازی بانو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد