نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

آخرین روز

امروز آخرین روز کاری سال 92 هستش. سال خوبی بود برام شکر خدا. داشتم پست توقعاتم از سال آینده رو تو اسفند 91 مطالعه می کردم دیدم الحمدالله اکثر موضوعاتی که برای سال 92 تو ذهن داشتم مرتفع شده که البته امیدوارم موضوعات مانده هم تو سال های بعدی هرچه بیشتر و بهتر برآورده بشن. 

سال 92 رو دوست داشتم. برام سال " در ناامیدی بسی امید است " شد.دقیقا از موضوعاتی که ناامید بودم و البته همچنان پایمردانه پیگیرشون بودم نتیجه گرفتم و به هدفهام رسیدم. این نشون می ده که بایستی همیشه در اوج سختی ها و مشکلات امید داشت و تلاش کرد. 

الحمدلله سالی بود که  عمه شدم ، دکترا قبول شدم ، ازدواج کردم ، سفرهای خوب و شادی رو به همراه خانواده م تجربه کردم و البته خب به لحاظ مالی و مسائل شغلی بسیار در فشار بودم و بشدت از همکار جماعت اذیت دیدم.  

برای سال آینده امیدوارم در عین سلامتی روزهای خوب و شادی در انتظار همگی باشه و همه دوستان به هدفها و آرزوهاشون برسن. 

دوست دارم تو سال جدید یه سال پر بار به لحاظ سلامتی ، عاطفی ، مالی و خانوادگی داشته باشم. سالی که مونگار شه تو روزهای گذر عمر ، سالی بهتر از امسال ، زیباتر و پربار تر ..... 

به امید روزهای خوب ، شاد و پر از امید تو زندگی ..... 

 روزهای آبی ، صورتی و سبز ....

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد