نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

تصادف کردم

تصادف کردم..... خیلی شیک و تمیز....  

صبح داشتم می اومدم سرکار مث همیشه مسیر اداره فوق العاده شلوغ و پر ترافیک بود و من هم آروم و با احتیاط..... یهو جلوم یه تصادف خوشگل زنجیره ای و من به ناگزیر بخشی از این زنجیره زیبا..... 

از همه بیشتر من خسارت دیده بودم گمونم .... حالا بقول همکارم شانس آوردم از پشت سر کفی و کامیون و .... نبود وگرنه الان روحم داشت پست می ذاشت براتون.... 

موندم تو این بی پولی اینو کجای دلم بذارم اونم منی که در حال حاضر یه ریال ته جیبا و حسابهام نیست اونم این دم عیدی ..... بی بیمه بدنه .... 

از همه بدتر برخورد بعضی از این همکارای عوضی بود .... هر چی یکی دو تاشون برادری رو در حقم تموم کردن و اومدن پیگیر کارم شدن ٬ چن تا از این آشغالای حسود که دماغشون رو بگیری جونشون در رفته و از آداب معاشرت د رحد یه تبریک و تسلیت ساده هم سرشون نمیشه اعصابمو خرد کردن.  

الان شاید یه ساعتی بشه که صحنه تصادف رخ داده اولش که اعصابم خط خطی بود یه خرده تو اتاقم درو بستم و گریه کردم تا انرژی منفی ش تخلیه شه بعد گفتم یه پست بذارم تا با نوشتار خودمو آروم کنم تا لااقل برخوردام کنترل شده و منطقی تر شه ولی چشم به چش این احمق ها بیفته یه چی بهشون می گم خیلی حالمو گرفتن اون خسارت سنگین که الان و تو این بی پولیم گوشه خیابون انتظارمو می کشه اینقدر برام سنگین نبود که رفتار اینا..... 

هنوز به آقای همسر هم نگفتم. طفلی بفهمه هم از یه شهر دیگه و سر کار نمی تونه کاری از پیش ببره فقط ناراحتی و دل نگرانی واسش می مونه .... به داداشی گفتم اونم سرکار بود حالا تا ساعت کاری تموم شه و بیاد.  

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان کیارش یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 http://m-bluesky91.blogfa.com

بهار جون پست قبلی رو خوندم انشاله که کارتو از دست ندی و همه چی درست بشه
برای ماشین هم باید بگم آره حق داری توی این اوضاع و احوال دم عیدی و بی پولی و از همه بدتر تازه عروس بودن و این همه خرج و مخارج دیگه تصادفم نوبره والا
ولی اگه اینطوری نگاه کنی که دم عیدی و با همه اون احوالاتی که گفتی خدا رو شکر که سالمم و میتونم عید اول متاهلی سالم و سلامت کنار همسری باشم هم یه روزنه امیدیه وواسه خودش
ولی انشاله مشکلاتت حل بشه عزیزم
راستی خدا مرگی به این بهار بده که من نمیدونم تو این واتس اپ چی میخواد

ممنون عزیز دلم ان شالله... اقل کم 500 هزینه شه تازه اگه لوازم دیگه نخواد.... کلی چیز می تونستم باهاش بخرم....
بهاره دیگه یه سره واتس اپ

زهره دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:47 http://golesorkh.parsiblog.com/

منم توی برف تصادفیدم
تازه من از پشت زدم و مقصر بودم اما در اصل اون در جاده ی یخ زده و برفی بی هوا زد روی ترمز...........

ماشین من که فقط چراغ و یه کم جلوی کاپوتش بود 200 شد
تازه همین حدودا هم به اون یارو خسارت دادیم!!

ولی خب بازم خدا رحم کرده

[ بدون نام ] شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:38

عیب نداره عزیزم . جونت سلامت . من خودم به شخصه چند بار تصادفیدم .یه بارش که توی جاده با سرعت 110 ماشین رو چپ کردم ، ماشین که کلهم جمع شد تو هم اما 4 تا سرنشین دیگم داشتم فقط اون لحظه خدا خدا میکردم کسی طوریش نشه . توی بیمارستان بالای سر مامانم اگه بدونی چه حالی داشتم.
یه دفعه ام که ماشین رو تازه داده بودم رنگ کرده بودن خیلی شیک ماشین رو مالوندم یه طرفش رفت.

گریه نکن عزیزم مشکلی نیست .زیان مالی جبران میشه نهایتا بعدا ماشین رو میدی صافکاری. همکاراتم بیخیال همیشه همه جا یه مشت نخاله هستن . اجازه نده برن رو اعصابت

صد در صد موافقم عزیزم خدا رو شکر خودم طوریم نشد جهنم ضرر

طعم عشق شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:39

خخخخخخخخخخخخخ
بازم سادم رفت اسم بذارم

اسمم نذاری تابلوئییییی خببب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد