نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

منو زندگییییییی.....

سلام بچه ها جونیییییی . خوبین؟ خوشین؟ اوضاع بر وفق مراد هست ان شالله؟ منم شکر خدا خوبم و راضی و شکر گزار. ممنون از اینکه این مدت بازم بهم سر زدین و همراهم بودین.
 جونم براتون بگه که کارم رو پیگیری کردم ولی متاسفانه جوابی نگرفتم هنوز و تقریبا ناامیدم از نتیجه دادنش. به تمام معنی بیکار و خانه دار شدم. البته ناراضی نیستم و واسه پرداخت قسطهامم به خواست خدا و به واسطه ادامه شغل دومم که همانا تدریس آزاد هستش هم برنامه هایی دارم. بجز مقوله دانشگاه ، هزینه هاش و آینده شغلی که به واسطه تحصیلم نیازمندش هستم ناراحتی و فکر و خیالی از بابت کار ندارم ، یه جورایی خودمم از کار دلزده و بیزار شدم البته از کار نه ؛ دور از جون از حمالی و بدتر از اون آزار و اذیت یه عده غیر آدمیزاد....
بگذریم ؛ اگر از احوالات اینجانب خواسته باشید بشدت در گیر و دار خانه داری ، رفت و روب ، آشپزی و صفا سیتی هاش هستم. هر روز یه غذا که همیشه آرزو داشتم وقتی باشه و بپذییمش .....، گردگیری ، مطالعه کتاب غیر درسی ، رفت و آمد با فامیل و اقوام و ..... خلاصه که استراحت و استراحت.
این مدته بعد از جشن ما ؛ آبجی خانوم کوچیکه نی نی دار شدن و سیسمونی بازی داشتیم .... اگه خدا بخواد هفته دیگه جشن داداش کوچیکه اس تا بعد مدتها مشکل مالی و بی پولی بالاخره یه جورایی برن سر خونه زندگی شون .....
اما جونم براتون بگه از درس که شده تنها دلنگرانی و تنبل دونی م. اصلا هاااااااا دستم نمی ره سمت کتاب و درس.... همش میگم باشه از فردا ، از شنبه و .... از اون فرداها و شنبه هایی که نمی دونم کی میاااااان..... خلاصه که پاییز پیش رو ؛ منم و آزمون زبان و آزمون جامع قشنگ و بعدشم پروسه تصویب پورپوزال رساله دهتری م..... فقط خدا به داد برسه. دعا کنید خدا بزنه پس گردنم بنشوندم سر درس و کتاب خب.....
خولاصه که این روند زندگی فعلی مونه و اینجوریاس که هستیم در خدمتتون.
 راستی هنوز نتونستیم واسه آشیونه عشق پورت خالی اینترنت پر سرعت گیر بیاریم و این است دلیل اصلی بی وفایی من و اینکه به بزرگی خودتون ببخشید تا اون موقع ....