نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

میلاد حضرت زهرا (س ) و روز زن مبارک

روز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن مبارک و خجسته. 

این هفته تولد آقای همسر هستش . در راستای سورپرایزاسیون  ایشون بعنوان اولین هااااااااااااابرنامه ها چیده و به هم زده ایم..... حالا تهش بعد اینهمه برنامه ریزی چی دربیاد خدا داند و من.... 

انگار مثلاْ کنکور دارم بس که فکر های مختلف می کنم و متناسب با شرایط موجود برنامه غافلگیرانه گی می چینم براش .... و خوشمزه اش هم اینجاس که خودمم مدام قربون دست و پای گلی خودم می شم با این برنامه هااااای قشنگم.... 

برعکس ما خانوما که اینهمه ظریف نگر و ریز بینیم ؛ آخایون محترمند ..... بابام جاااان بیاییم در راستای تحکیم بنیان خانواده هم که شده اندکی عشقولی تر شویم خببببب..... 

ولی خدایی خیلی دلم می خواد ببینم امروز چجوری سورپرایز می شم .... اصلا برنامه ای درکاره یا نه؟ در ظاهر که خبری نیست .... تا ببینم چجوریه..... 

آماااااا خودم کلی برنامه و  ظریف کاری و عشقول گری از خودم به خط کردم واسه تولد آقای همسر . هرچند همش رو که رو هم می ذارم می بینم نه چندان خبری نیست و به چشم نمیاد ولی حالا بعدا براتون تعریف می کنم نتیجه رو  

فهلاْ  

 

.

راستی اگر از احوالات من خواسته باشید الحمدلله خوب هستم و ملالی نیست جز دوری شماااا ..... و اینکه اگر شما روی ماه درس و کتاب رو می بینید ماهم می بینیم . 

 خلاصه روزمرگی های این روزهام اینه که صبح به صبح و عصر به عصر سرکار می رم و گهگاه که ریالی دستم میاد سریع السیر و به سرعت برق و باد می رم یه تیکه جنس می خرم تا بلکم تو این اوضاع نابسامان و غیر قابل پیش بینی اقتصادی کشور عزیزمون بخشی از مسیر طولانی تهیه و تکمیل جهیزیه محترم رو به انجام رسونده باشم و البته به عرض برسونم که آقای همسر محترم هم دستشون درد نکنه که همه جا دوشادوش بنده و با همکاری خوبشون کمک حالم هستند. 

و در نهایت باید بگم که زیاده عرضی نیست .... 

 زرم زیاد و زیادتم پر زر باد

نظرات 4 + ارسال نظر
منم دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:13

جواب تلفن که نمیدی . اسم که جواب نمیدی. یه سری کامل باید عکس ضمیمه توضیحاتت کنی بعدا

sep!deh شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام ..

عیدت مبارک ..

آخرش سورپرایز شدی یا نه؟!!

اوهووم

دختر بهاری دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 http://dailylog.persianblog.ir

سوپرایز چی بود خب ننه؟! بگو ما هم سوپرایز شیم

از اینور که یه عالمه کادوهای عشقولانه و سیورپرایزانه بود از اونور هم یه گوشی خوشگل بود که تو داشبورد قایم شده بود

sep!deh چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

وااااای خوش به حالت ..

خوشحالم که غافلگیر شدی ...

ممنونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد