نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

خدایا توبه ....

سلام دوستان 

شکر خدا خوبم خوب خوب ؛ علی رغم همه مشکلات عجیب غریب مالی که از عقدمون به اینور داره رخنمایی می کنه .... 

من معمولا مشکلات مالی زیاد داشتم و بالاخره هر جور شده از پس شون براومدم ولی خب این یکی ها دیگه خیلی نوبرن.... موندم من با این فیش حقوقی های خنده دارم چیکار کنم. بخندم یا گریه کنم..... آخه خدا وکیلی ماه پیش گفتم با این پول یه بار تا دانشگاه برم بیام تموم شده تازه اگه فقط کرایه بدم .... حالا این ماه با این پول دوبار برم اداره بیام الفاتحه سسس...... البته هیچ مساله ای نیستااااااااااا بقیه ماه رو هوا می خورم خیلی هم خوبه .... 

یکی از همکارا اومده میگه خانوم ... چشم زخم با خودت نگه دار ٬ چشمت کردن.... اینگونه اس آیا؟ 

خلاصه که اومدم بگم این ماه و بعد اون تصادفه چن باری هم خودم نزدیک بود دار فانی رو وداع بگم. انقدری که هفته پیش افتاده بودم از شدت تب و لرز. آقای همسر اومده میگه چی شدی شما یهوووو؟؟  

در حال حاضر هم که دهنم وا نمیشه بس که تبخال و آفت و ... از هر وری بیرون زده . یکی شون که قربونش برم یه چی می خوام بخورم گیر میکنه به دندونم و آه از نهادم بلند می کنه بس که گنده س . باورتون نمیشه من هیچوقت تبخال نمی زدم حالا شدم کلکسیونی از تبخالیجات زیبااااا.... 

و البته علی رغم همه اینا شکر خدا هزار الحمدلله واقعا خوبم مخصوصا امروز .... برعکس دیروز که فاجعه بود امروز انقدر خوبم که گفتم بیام و یه پست مهمونتون کنم.... 

و در آخر خدا رو شاکرم به خاطر همه لطف هایی که بهم داشته و داره. 

 ممنونم خدای خوب و مهربونم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 http://an-rozha.blogsky.com/

سلام
خوبی؟ خوشی؟ خوشحالی؟ انشالله که باشی
از وبت خوشم اومد پر مطلب بود
دوس داشتی به منم سر بزن
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم و دوست وبلاگی باشیم.
مرسی

دختر بهاری سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 http://dailylog.persianblog.ir

ای بابا! ای بابا! وجداناً یه صدقه ای چیزی بذا کنار...
ایشالا که همیشه سالم باشی و جیبت پر پول

ز بس خنگولم به ذهن خودم نرسیده بود تا بحال. از راهنماییت ممنونم گلی

طعم عشق سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:45

این همه اه و ناله فقط واسه اینکه عیدی ندی.من که ازت عیدیمو میگیرم خانم.
اینقذه دلم می خواد الان ببینمت چه شکلی شدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد