نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

فردای من

سلام دوستان 

امروز سالروز وفات حضرت معصومه (س) هستش. صبح از لحظه ای که چشمم به گنبد طلایی و پرچم سیاهش افتاد یاد خیلی هاتون بودم مخصوصا توتی خانم .... 

 فردا امتحان سختی دارم دعا کنید از پسش بربیام هرچند آخر عاقبت نا معلومی داره ولی لااقلیش اینه که می گم خب توان علمیش رو داشتم واسه بقیه اش هم خدا کریمه . نمی تونم بگم واسش آمادگی دارم ولی خب به پای یه جوجه کارمند پرمشغله درب داغون فقیر تلاش خودمو کردم حالا هرقدرم میخواد کم باشه واسه من تخم شیش زرده بوده ...  

خوشم میاد از خودم که عینهو گربه ای که دستش به گوشت نمی رسه با خودم میگم عب نداره عوضش دفعه بعد اینکارو می کنم اون کارو می کنم ولی باز می دونم که همینی م که هستم و از همین تریبون مراتب زر مفت زنی خودم رو درخصوص جبران مافات اعلام می کنم. 

بچه ها یه فکرایی تو کله مه که یه جورایی خطرناکه واسه من در این اوضاع قشنگ ولی خب خسته م دیگه حس و حالش رو ندارم بی عدالتی رو ببینم و زورم نرسه عوضش کنم. راستش تو کله مه استعفامو بنویسم. به نظرتون درسته آیا؟

 با خودم میگم  وقتی ببرم کامل از اینجا شاید شرایط بهتری داشته باشم مجبور شم برم بگردم دنبال کار بهتر.... به درسم برسم به تفریح استراحت و روحیه م برسم ولی از طرفی هم میگم می برم از بیکاری و فشار اقتصادی ... بدتر روحیه م به هم می ریزه.... نمی دونم چیکار کنم خیلی وقته این فکر تو کله م داره می چرخه ولی بهش اجازه قد علم کردن نمی دم ینی جراتش رو ندارم . اگه باهام همفکری کنید ممنون میشم هر سوالی هم بود بپرسید مفصل میگم دلایلمو ولی خب اصراری هم ندارم فقط دنبال یه راهکار مناسبم.... 

 لطفا کمک... فقط خواهشا نگید از سر سیری دله و .... از بیرون خبر نداری و .... جای ما بودی چی ؟ چون خبر دارم میگم. اصلا حس می کنم دارم مرد میشم. درسته به جبر اینجام .... منافعی هم برام داره ولی خب خسته کننده س برام . یه جورایی با اومدن مدیر جدید و عوض نشدن وضعیت قبلی دیگه امیدی بهش ندارم دقیقا خر همون خره فقط پالون عوض شده .... شرایط و برخی موارد مرتبط با خصیصه های اخلاقی مدیر قبلی و آرامش بعد رفتن ایشون خیلی خیلی عالی شده ولی مسائلی مثل وضع معیشت پرسنل و ... همون همونه و بوی بهبود ز اوضاع جهان نمیاد .... نمی دونم واقعا چمه .... شما دوستای خوب کمکم کنید نظراتون برام مهم و دلگرم کننده س لطفا تنهام نذارین.

نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره آسمان پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:45

عزیزم این شرایطی که دارید ازش می گید و اذیت می شید در تمام ادارات و حتی شرکتهای خصوصی وجود داره ! چرا چون جامعه به این سمت و سو است و روی همه چیز و همه کس و همه جا تاثیر گذاشته می خوام بگم آسمان همه جا همین رنگیه !منم که در اداره دیگه و در تهران مشغول هستم همین حس شما رو دارم
به نظرم یا باید بتونی برای خودت کار مستقلی رو شروع کنی و در واقع کار خودت باشه یا بهتره همینجایی که هستی رزومه خودت رو این طرف و اون طرف بفرستی شاید یک جای مناسبتر ÷یدا کردی به قول خودت تو این شرایط بد اقتصادی شاید یافتن یک کار مناسب کار سختی باشه و نباید فقط بخاطر خستگی روحی این شرایط کاریتو از دست بدی بهتره استقلال مالیتو حفظ کنی
بهتره اول یک کار مناسب پیدا کنی بعد از اونجا استعفا بدی چند روز خونه باشی و تفریح کنی خسته می شی مگر اینکه بخوای درس بخونی که اون دیگه شرایط خاصه به شرطی که بتونی هزینه های اونم بتونی بدی بهتره روی خودت کار کنی و یکمی خودت و فکرت رو تغییر بدی کاش نزدیکم بودی و بیشتر می تونستم با شما صحبت کنم اگر دوست داشتی و اومدی تهران یک زمانی بگذار تا همدیگر رو ببینیم

ممنون ستاره جونم
خیلی خیلی ممنون

مریم ومحسن پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:44 http://salysky.persianblog.ir

شب عیدی این کارو نکنی
اول دنبال یه کار خوب باش وقتی جای بعدی رو اوکی کردی بعد استعفا

توتی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:49

سلام خواهری
اول بگم مرسی ازت که همیشه به یادمی این دعاهات خیلی خوشحالم می کنه مرسی گلم
عزیزم کاش دقیق مشکلتو می نوشتی می دونم روحیه خیلی مهمتره ولی تو این اوضاع اگه درآمد نداشته باشی هم خیلی سخته اما با اینکه تو شرایطت نیستم ولی من خودم همیشه روحیم برام مهمتر بوده شده بارها قید چیزی رو زدم که خیلی خوب بوده ولی با روحیم ناسازگار

خواهش میشه عزیزم
چشم خانومی

ملیحه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:37 http://bbm.parsiblog.com

به نظر من اول یه کار بهتر پیدا کن بعد استعفا بده . اوضاع خیلی خرابه بهار جون ، بی گدار به آب نزنی !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد