نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

ابزارهای پایداری ....

 اینم بخشی هایی از راهنمایی های همون استاد عزیز: 

در مشکلات صبر ، عزت نفس و ذکر خدا و تلاش برنامه ریزی شده و عاقلانه بیشترین کمک رو به آدم میکنه

اگه چیزی هنور لابنحل مونده ٬حتما هنوز موقش نرسیده! خدا خودش در بهترین زمان درستش میکنه. 

 .

قدر موفقیت هاتونو بدونید و قوی و مستحکم تلاش کنید و به رحمت خدا و آینده امیدوار باشید

 اینو فهمیدم من تلاشمو بکنم، تا اونجایی که میتونم در کارهام خدا و خلق خدا رو در نظر داشته باشم ، خدا حتما هوای مرا خواهد داشت و خیر را برایم رقم خواهد زد؛ گرچه در کوتاه مدت ممکنه فکر کنم" ای وای به ضررم تموم شد"!!   

 اینا رو اینجا گذاشتم تا دوستانی که مایلند از راهنمایی های خودمونی این معلم عزیز و متواضع بهره مند شن . راهنمایی هایی که همگی ره آورد تجارب ارزشمند یه زندگی پرباره که سخاوتمندانه در اختیار یه دانشجو قرار گرفته.

کاش منم بتونم یه ذره واسه دور و بری هام مثمر ثمر باشم . صبور تر بوده و  عزت نفسم رو حفظ کنم و اونطور که باید به خدا ایمان بیارم ... 

استاد عزیزم بابت همه محبت ها تون ممنون

نظرات 2 + ارسال نظر
بازیگوش شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:04 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

مرسی عزیزم که نوشتیشوون

خواهش میشه خانومی

زهره شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:05 http://golesorkh.parsiblog.com

خیلی عالی بود..........

ممنون زهره جونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد