نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نت مرگ....

سلام دوستان 

خوبین؟ 

فرارسیدن ماه عزا و ماتم ُ‌ماه یادآوری رشادتها و حماسه ها ٬ ماه امر به معروف و نهی از منکر رو خدمت همگی تون تسلیت عرض می کنم. 

عارضم خدمت دوستای گلم که به سلامتی و میمنت نت خونه هم قطع شد و دیگه فعلا قرار نیست وصلش کنیم تا مشکل مون با این شاتل مخسره و بعضی موارد پیش اومده روشن شه .... از اونجایی هم که نت اداره قسطی شده و جون به سرمون می کنن سرش ؛ نداشته حسابش می کنیم . پس نتیجه می گیریم که باید گٍلی بنام مودم فسقل از این فلشی ها که با سرعت مرگ کار می کنن به سر بگیرم و با سیم کارت بیام نت ... شایدم اینقدرایی که من فکر می کنم بد نباشه ٬ دیگه نی دونم خوااااااااااهرررر..... 

در خصوص موضوع خرمانی که خصوصی براتون تعریف کردم ظاهراْ شکر خدا طرف خبری ازش نشده و منم دیگه خیالم راحته از بابت دوستم.... 

خودمم خوبم و شکر خدا می چرخم واسه خودم..... 

تکلیف نت رو که یه بار واسه همیشه مشخص کنم دیگه با برنامه ریزی بهتری میام پیشتون و این گودرم رو هم شهید می کنم اگه درست نشه ... 

فعلا تا اون موقع خدانگه دار  

همچنان دعا یادتون نره بچه ها مخصوصا تو این شبای عزاداری امام حسین (ع) به یادم باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 http://sana1359.parsiblog.com/

پس با این جساب ما نظر نذاریم سنگین تریم هان ؟

نه بابا درستش می کنم

توتی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:15

از هر چی عمر دارم!!!!!!!!!!!!! تو همیشه با نت مشکل داشتی خواهرررررررررر

چه کنم خواهر مال شریکی همینه دیگه.... امان از شریک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد