نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

هفته به روز رسانی....

سلام بچه ها جون خوبین؟ من در حال بروز رسانی کارامم شما ها چرا پیدابارتون نیست خب...  

یه هفته تمامه مثال افش زحمتکش مشغول به روز رسانی کارهای نبودم بابت سفر کربلا هستم.... شما فک کن من همش ده روز نبودم همکاران محترم زحمت سیستمم رو کشیده بودن جوری که جفت ویندوزهای اصلی و کمکی ش تعطیل شده بود و کلا ْ خطای مرگ سیستم رو می داد ُ‌مجبور شدیم هارد و رم و .... رو عوض کنیم هنوز برنامه های تخصصی م رو نتونستم روش نصب کنم کلیات رو اندازه ای که بالا بیاد و کارمو راه بندازه نصب کردم.... این هفته رو مجبوری هر روز لپ تاپ خودمو بردم و آوردم آخه تغییرات جزئی و تنظیماتش رو واقعا وقت نبود رو سیستمای دیگه اداره پیاده کنم .... دیگه شما فک کن کارای یه سال یه باری مون هم تو این هفته تشریفونده شده بودن سرمون که اوضای شلم شوربا خالی از عریضه حضورشون نباشه..... 

دانشگاه هم به دانشجوهای طفلی اطلاع رسانی درستی نکرده بودن و اون طفلی ها هر دو هفته نبود من رو اومده بودن و به در بسته خورده بودن .... حالا خوبه خودم تو کلاس به اونایی که بودن گفته بودم برنامه مم رو..... 

آقا این بنده خدایی هم که کارش پول سفرم رو جور کرد هم دیگه فرصت نداره و الان مشغول انجام ته تمه کاراشم که فردا صبح تحویلش بدم.... 

دیگه جونم براتون بگه که گوشی م هم رسماٌ مرد و تشریف بردم این عروسک رو خریدم .... یه صورتی ناز  

 

 و اینکه دلم واسه اینجا و سر و سامون دادنش ، دوستای مهربونم ، حضور پرنگتر و.... یه ذره شده فعلاً برم تا کار مردم زمین نَمونه ..... برمی گردم و مفصل براتون می نویسم 

به یادم باشید.... دوستتون دارم 

فعلا خدا نگه دارتون

نظرات 5 + ارسال نظر
بازیگوش جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:21 http:///http://bazigooshi7.persianblog.ir/

به بههه چه خووووووووووووووووشملهههه چرخش برات بچرخه الهی مادرررررررررر

افرین که به کار مردم میرسی خدا قوووت

ممنون عزیزم
خواهش میشه وظیفه مه خب

زهره شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 http://golesorkh.parsiblog.com

خسته نباشید و
گوشی جدید هم مبارررررررک :)

ممنون زهره جون به پای خوجییییییییل شما که نمی رسه

نیلوفر شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 http://nilo0ofar.mihanblog.com

گوشیت مبــــــــــــارک
اوضاع مالیت خوب شده پس :)

سلام نیلو جون ممنون آره حدا بهم رو آورده

بهار شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 http://sana1359.parsiblog.com/

سلام . چه عجب . من خیلی سر زدم ولی آپ نبودی خوب . اما به قول زهره نت یه جورائی خیلی خلوت شده انگار همه سرشون بدجور جاهای دیگه گرمه . در مورد کار هم همیشه همین طوره . واااااااااااااااای یه روز که میری مرخصی فرداش آنچنان از حلقومت درمیاد که به غلط کردن می افتی . منم عزای همینو گرفتم . نمی دونم چکار کنم یه ماه دیگه باید برگردم سرکار ......

سلام بهار جون آی گفتی .... از چشام زد بیرون ولی خدایی هنوز شارژم انقده دلم میخواد بازم برم .... دلم واسه اون لحظه ها پر می زنه که تو حرم می موندیم جلو قتلگاه نماز جماعت می شستیم.........

توتی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:09

سلام خانوم گل!
هی بابا یکی از بیکاری می ناله یکی هم اینقدر سرش شلوغه!!! می بینی کار دنیا رو؟
گوشی جدید مبارک باشه
راستی خیلی وقته قدم رو چشمای ما نذاشتی مهربون؟ بدجور منتظرتیم ...

سلام عزیز دلم خدا لعنت کنه این گودر بی وفامو.... از وقتی به هم ریخته لینک هیشکی رو ندارم خب چه کنم خواهر مگه شما قدم سر چش ما بذاری عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد