نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

بازگشت

سلام دوستان 

به یاری خدا دیروز برگشتیم ایران .... اینقده دلم برای همگی تون تنگ شده بود که نگو ..... اگه خدا قبول کنه یکی یکی با شکل و شمایل وبلاگهاتون به یادم آوردمتون و مخصوص دعاتون کردم ..... دوستایی مث بازیگوش ٬ بهار ٬ زهره ٬ توتی ٬‌ ستاره ، نیلو ، راضیه جون و .... که امیدوارم هرچی از خدا می خوان و به خیر و صلاح شونه بگیرن چون اصلاْ از ذهنم نمی رفتن ....  

فقط بگم هرکی می تونه حتی اگه شده قرض بگیره و این سفر رو بره ارزشمنده..... اینقد که صیقلت می ده ٬ لذت می بری از عاشقی باهاشون نه بگم مختص یه قشر مذهبی باشه نه..... هر کسی در هر سن و سال و کسوتی لذت می بره و بهره مند میشه از حضورشون..... اینقدر زیبا که باورتون نمیشه منی که دلم به رفتن راضی نبود و حتی پولش رو هم نداشتم انقد برام آرامش بخش و پرسکون بود که اصلا دلم نمی اومد برگردم بیام هتل.... دوس داشتم شب و روز بمونم پیششون.... لحظه ای که گفتن لحظه خداحافظیه و باید برگردیم ایران باوجودی که تمام تعلقاتم مربوط به این قطعه دوست داشتنی دنیاست مال ایران عزیزمه ٬ اصلا دلم نمی خواست برگردم .... خلاصه ش که دلم نمی خواست برگردم به زندگی این دنیا .... اونجا یه دنیای پر آرامش و دل قرصی هستش.... جایی که هیچ نگرانی نداری .... جایی که دلت آروم میشه .... دلت آروم میشه و روحت صیقل پیدا می کنه ..... با دلت حرف می زنی و با دلت هم جواب می گیری ..... واقعا نمی تونم وصفش کنم فقط بگم بچه ها حتما و تا جوونین برین که خاص الخاص این سنه.....  

انگاری تو خواب رفتیم و برگشتیم زود تموم شد خیلی زود.....  امیدوارم خدا خودش هر چی مصلحته عنایتمون کنه ؛ وظیفه ما خواستن بود و بس .....  

 

* دوستای گلم که لینک شون رو تو این قالب تحمیلی بلاگ اسکای ندارم  ؛ نمی دونم چجوری باید بهشون سر بزنم..... دلم براتون یه ذره شده لااقل شما بیایید آدرس وبلاگاتون رو برام بذارید  بی گودری خیلی سخته به خدا..... هر چی باهاش ور می رم افاقه نمی کنه  ، کمک.......

نظرات 10 + ارسال نظر
زهره جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:46 http://golesorkh.parsiblog.com

سلاممممممممممممممممممممممم
زیارت قبووووووووول

رسیدن بخیر...
ممنون که به یادمون بودی..انشاالله که همه ی دعاهایی که اونجا کردی قبول باشه و حالا یکی یکی آثارشو ببینی...

سلام عزیزم
زهره جون باورت میشه دم ضریح حضرت امیرالمومنین دیدمت ..... اصلا کپ خودت بود خانومه .... اینقده دعات کردم اگه خدا قبول کنه

بانو جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 http://heartplays.persianblog.ir/

زیارت قبول خانومی....
ایشالله همیشه به سفر و زیارت...

ممنون عزیزم ان شالله نصیب و روزی شما

بازیگوش جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

سلااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزمممممممممم
رسیدن به خیرررررررررررررررر زیارتت الهی قبووووووووووول باشهه دخمرییییییییییییییی:-***
الهی همیشه به سفر زیارتیییی اینچنینییییی
وای میفهمم چی میگییییییییییییییی من دو بار رفتم و هنوزم اسمش میات بال بال میزنممممممممم...

ممنونم دوست مهربووونم رفییییییق که به یادم بودی الهی حاجت رواااااااااا

واقعا فقط باید حسش کرده باشی که بتونی بفهمی چی دیدیم....

نیلوفر شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 http://nilo0ofar.mihanblog.com

زیارت قبـــــــــــــــــــــــــول

ممنون گلم ان شالله نصییب و روزی شما

سارا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

قبول باشه ...
خوش به سعادتت .من و همسرم مکه و مدینه و سوریه رفتیم اما همسرم میگه کربلا یک چیز دیگه ست ...
برای ما هم که دعا نکردی
شوخی میکنم ان شالله همه ی دعاهایی که برای خودت و دوستای خوبت که دوستای خوب منم هستن کردی براورده بشه ما هم راضیییم

مگه میشه من شما رو دعا نکرده باشم خانومی این عزیزا نمی دونم چرا همش تو ذهنم بودن.... ان شاله که همگی از کرمشون حاجت روا شیم

بهار یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 http://sana1359.parsiblog.com

سلام خانم . زیارت قبول . رسیدن بخیر . انشالا که با دست پر برگشتی . منم خییییییییییییییییییییییلی دلم میخاد برم توکل به خدا انشالا جور میشه ما و بقیه هم بریم .

ممنون رفیق . ان شالله به همین زودی قسمت شما و آقابابک
من که کلی یادتون کردم. دعا مخصوص هم که بماند

ستاره آسمان یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:25 http://son56.persianblog.ir

سلام عزیزم زیارتت قبول خوشحالم که اینقدر راضی و خوشحالی از این سفر امیدوارم همیشه همینقدر اروم و سر حال باشی

راستی این ستاره منم ؟!! ایشالا که منو فراموش نکرده بودی !؟

ایشالام دعاهات مقبول حق باشه و به تمام خواسته های قلبیت بررسی و یک شیرینی هم به من بدی

این چه حرفی فدات شما چطور ممکنه فراموشت کرده باشم. امیدوارم که خوشبخت باشی و به همه آرزوهای خوبت برسی

مامان کیارش سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31

سلام خانمی رسیدنت بخیر
زیارتت قبول باشه انشاله
واقعا خوش به سعادتت

سلام عزیز دلم ممنون ان شالله قسمت شما

مریم و محسن سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:02 http://salysky.persianblog.ir

رسیدن به خیر
همیشه به سفر و خوشی

سلام عزیزم ممنونم

توتی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32

سلام عزیز دلم
زیارتت قبول
خوش به سعادتت
ایشالا یه روز هم این سفر قسمت ما بشه ...
ممنونم از دعاهات
ایشالا هم خودت هم بقیه همه حاجت روا بشیم...

سلام عزیزم ستاره سهیل شدیاااااااااااا زیارت شمام قبول باشه ان شالله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد