نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

ممنونات....

جاتون خالی در راستای همون پیگیری های من و دوست جون تو این چند وقت و سرک کشیدنهامون این گوشه و اون گوشه شهر پروسه ای طی شد که روز انتخابات روز بیاد ماندنی و پرخاطره ای شد واسمون. کوله باری از تجربه نو اندوختیم و دوستای خیلی خوبی یافتیدیم. در همین راستا دریافتیم که عجب کار سنگین و پردقتیه این انتخابات و دست اندرکاران بسیار بسیار دلسوز و بی طرفی داره که عمراً اجازه نمی دن نظرات خودشون ٬ مجریان برگزاری انتخابات یا طیف خاصی رو نتیجه اثر بذاره که خب بایدم همینطور باشه و واقعاْ من اون روز با چشمای خودم دیدم و بهم ثابت شد موضوع و از این بابت خیلی خوشحالم و حق دیدم که حتی شده چند خطی در این مورد بنویسم که به سهم خودم تشکری کرده باشم. قطعاْ ممکنه تو اجرای همچین موضوع گسترده ای ایرادهایی هم وارد بشه ولی مهم اینه که کلیات کار چطور چیده شه .... در راستای حفظ بی طرفی و برقراری عدالت و اصل امانت داری یا خدای نکرده خلاف موضوع. چیزی که من اینجا دیدم قطعاْ بر مبنای حفظ امانت بود و انصافاْ‌ کار خیلی خیلی پر زحمتی بود که لازم می دونم مراتب تشکر خودم رو اعلام کنم چون معتقدم همونطور که اگه ضعفی رو می بینیم ٬ انتقاد می کنیم باید حسن ها و نقاط قوت رو هم بگیم . امیدوارم که منتخبین و کسانی که بالا میرن هم قدر این زحمات و این حسن نیت ها رو بدونن و خوب کار کنن وگرنه که ایشالله نون و نمک مردم بزندشون زمین .

 

این فینقیلی ها رو که ملاحظه می فرمایید ۴ قلو هستن که امیدوارم خدا قسمت بهار هم بکندشون که اینخده دخمل دوس داره ...... اومده بودن رای بدن. عشق می کردن دستاشونو بزنن تو جوهر استامپ و رای مامان ُ خاله و مادربزرگ شون رو بندازن تو صندوق.

نظرات 10 + ارسال نظر
گروه اینترنتی رهروان ولایت یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 http://www.jonbeshnet.ir

http://kalamenuor.mihanblog.com/post/46

میثمک یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44

سلام/ خداروشکر که داری بهتر میشی/ خودتو مشغول کارهای اجتماعی کن

ممنون خیلی وقته بیخیالم منتها یه موقع هایی دز مساهل که بالا می ره دیگه یه مدت قاط می زنم

بازیگوش یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:11 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

خوشالم خوفیییییییییییییییییی

ممنون عزیز دلم

سارای یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:49 http://sari-i.blogsky.com/

ملیحه (خانم پرستار) یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:59 http://bbm.parsiblog.com

ای جانم اینا چه با نمک هستن !
خدا به مادر و پدرشون صبر و توان بده ! بزرگ کردن چهار قلو اونم دختر واقعا سخته! مردم توی یک قل موندن چه برسه به چهار قل !!!!!!!!!!

ولی خداییش انخده نمکی بودن هرکدوم از یه ور می رفتن هنو دختر بودن این بودن ببین پسر چه آتیشی می سوزونه..... قابل توجه بهار

بهار یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:17 http://sana1359.parsiblog.com

با عرض معذرت امیدوارم اون زبون گرامی شما رو مار پیتون نیش بزنه که از این ارزوها واسه من نکنی !!!!! اخه ا ف غ ا ن ی من کی گفتم 4 قلو دوست دارم . من اصلا دلم همون یه دونه بچه رو هم زورکی میخاست حالا تو واسه من ارزوی 4 قلو می کنی نامرد ؟؟؟؟؟؟ ای امیدوارم مثل اون زن هندیه بود که یه تیم فوتبال ( یازده قلو ) به دنیا اورده بود تو 22 قلو گیرت بیاد که دیگه واسه من از این ارزوها نکنی . من عزیزم دختر دوست دارم ولی یه دونه نه بیشتر . شیرفهم گردیدید ؟؟؟؟؟؟

خب دختر خیلی دوس داری دیگه گفتم هرچی بیشتر بهتر حالا که میگی دختر نمی خوای چهارتا پسر قل چطوره؟ از اعصاب و روان مرخص میشی به جان خودم. بد نیستاااااااااا

اردی بهشتی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:01 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وای چه جالب 4 قلوووووو

سارا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:43 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

منم قبلا روند انتخابات رو از نزدیک دیدم واقعا زحمت میکشند

طفلی ها اون یه روز رو اندازه یه ماه ماها کار می کنن

توتی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:24

سلام بهار جونم
تو هم ناظر بودی؟ چه جالب!
کارتون لابد خیلی سخت بوده نه؟
چه نی نی های نازی!!!!!!

بانو دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:17 http://heartplays.persianblog.ir/

خسته نباشی...

ممنون گلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد