نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

وقتی دلت می گیره ....

امروز کلی دلم گرفته بود ، هم بابت یه سری مساهل کاری و هم از بی برنامه گی ناگهانی که الان مبتلاشم ... همش اشک تو چشام بود . بنابر این بعد از وقت اداری جیم زدم و رفتم جایی که هر وقت دلم بگیره جز اونجا جای دیگه ای ندارم ..... داشتم فک می کردم بچه هایی که همچین نعمتی رو ندارن اینجور مواقع چیکار می کنن؟!؟   

سارای جون از بچه های بلاگستان ، قراره آخر هفته عمل شه ظاهراً با توجه به شرایطی که داره خیلی عمل سنگینی خواهد داشت واسش دعا کنید. عزیزم امیدوارم زودی سلامتی ت رو بدست بیاری . برات دعا می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:53 http://sana1359.parsiblog.com

خوش به حالت که چنین جائی رو داری واقعا ماکه نداریم .....
خدا همه مریضا رو شفا بده دوست تو رو هم همینطور .
ضمنا دعا کن ما که رفتیم ثبت نامم کردیم اقلا جور شه بریم یه سری کار داریم که اگه جور نشه نمی تونیم بریم . توکل به خدا دعا کن واسه ما هم که خیلی محتاجیم .....

ممنون بهار جونم
ان شالله جور میشه و می ری فقط دعا یادت نره خانومی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد