نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

مبارک باشه .....

روز دختر مبارک ..... 

سال دیگه مشمول این تبریک نشی صلوات بیرفست ...... 

سالروز تولد حضرت معصومه سلام ا... علیها مبارک. الان حرمش چه خبره .... نقاره خونه اش ..... کبوترای حرمش ..... نورافشانی های امشب ش .....

  

از همه دوستان عزیزم که دلداریم دادن ممنونم ولی باور کنید از سر سیری و  ... نبود. همه ناراحتیم از این بود که با توجه به شرایطی که الان دارم دانشگاه تنها دریچه امیدم شده بود که بر باد رفت. باید یه مدت طولانی رو مخ خودم راه برم تا بتونم خودمو بسازم ولی خیلی دلم سوخت اصلاْ باورم نمیشد قبول نشم.... 

باید ؛ تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن .... بشم. اگه بتونم این عهد و عیال و خانواده رو تکون بدم یه روز بریم خونه آبجی کوچیکه خوبه ....

این نیز بگذرد..... چه میشه کرد. 

بازم ازتون درخواست دعا دارم فراوون. خواهشاْ دعام کنید خیلی زیاد ....

نظرات 8 + ارسال نظر
بانو پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:21 http://mymindowl.persianblog.ir

من که یه ایشالله بلند گفتم برات...
غصه نخور عزیزم... ایشالله سال دیگه...

ممنون اگه بتونم . الان که احساس می کنم یا دیوار بلند و یه کوه بزرگه که می خوام ازش بگذرم

باران پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 http://livingwithyou.blogfa.com

روز شما مبارک

سارای پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:40

تبریک

مانلی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 http://notepad.persianblog.ir

تست میکنیم! کامنت خصوصی میره یا عمومی؟

هر چی شما بخوای میشه عزیزم اینجا تاییدی هستش یعنی اونایی که لازم نباشه رو تایید نمی کنم

عروس خانم جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 http://aroskhanoom.blogfa.com

خانمی کنکور چه مقطعی قبول نشدی؟
دکترا؟

بله

توتی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:17

ایشالا سال بعد روز زن رو بهت تبریک بگیم!!!!!!!!!
آپم

ممنون توتی جونم

البرز یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31

سلام
مبارک باشه ایشالا!
ایشالا سال آینده روز زنو بهت تبریک بگم.
نگران دکتری هم نباش :عسی آن تحبون شیا وهو شر لکم وعسا آن تکرهون شیا وهو خیر لکم:البته اگر درست نوشته باشم.
نگران نباش در این عالم هستی هیچ چیزی بی حکمت نیست!

سلام
ممنون
توکل بر خدا

بهار یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:59

سلام باران جان خوبی ؟ چه خبر ؟ نیستی ؟ محل نمی ذاری . بابا کوتاه بیا . دانشگاه فدای سرت . ول کن بابا . انشالا سال دیگه روز مادر رو بهت تبریک میگیم !!!!!!
منم داشتم مخ بابک رو می ریختم تو فرقون واسه روز دختر کادو بخره واسما !!!!!!!!
رفتیم بازار چیز به درد بخور گیرم نیومد .

سلام بهار جون ممنون . فعلا دچار گپ برنامه ای شدم اصلا دستم به کاری نمی ره.
بابا تو دیگه کی هستی کادو روز دختر می خوای روز زن می گیری روز مادرم که میخوای ....این آقا بابک قنجیشک رو اینقد اذیت نکن
واسه اون موضوع هم گفتم که هر وقت جور شد
خوش باشین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد