نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

همایونی کارتونی مان ....

از اونجایی که خود شیفته می باشیم و با توجه به اینکه خوش نداریم روی دوستان عزیز و مهربونمون رو زمین بندازیم و مخصوصاً روی این تنبلی رو  کم کنیم تا مث بازیهای دیگه ای که دعوت شدیم و قصد داشتیم انجامش دهیم و نذاشتمون ، این بازی جالب رو انجام می دیم.  

شما هم دعوتین ........... خیلی فاز می ده . حتما انجامش بدین . 

اینجانب همایونی 

 

 

دوستای گلی که منو زیارت کردن بگن این شبیه م شده یا نه خیلی دُز خود شیفتگی م بالا زده بوده؟ 

البته آیتمهاش خیلی نبود و برای یه شبیه از خودتون بصورت آواتار خیلی مناسبه و توصیه میشه. 

اول برین اینجا 

بعد دکمه create رو از نوار منو بالای سایت بزنین. 

دختر یا پسر بودن رو انتخاب کنید 

بعد بشینین خودتونو نقاشی کنین 

بعد دکمه save  از گوشه سمت راست  

بهدم آدرس ایمیلتون ... 

لینک دانلودش  رو می فرستن به آدرس ایمیلتون و می تونین برین و بَرِش دارین 

بهدم که خودتون می دونین تا تنبلیه به جونتون نیفتاده بیاین و بذارین وبلاگاتون . حتماً هم خبر بدین تا لااقل کارتونی همایونی تون رو تماشا کنیم 

02500000

نظرات 10 + ارسال نظر
بانو جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:17 http://mymindowl.persianblog.ir

تقریبا شبیه دراوردی...

ممنون

توتی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:23

اصلا شبیه نیست اصلا
بیا پیشم بروزم
آخر نرفتی آشپزخونم

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ریحان نامه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 http://medademan1367.blogfa.com/

سلام باران خانوم
مرسی از اینکه اومدین
بهم لطف دارین
ایشالا که دوستی خوبی بشه

سلام عزیزم
شما لطف دارین
امیدوارم

بهار شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:59

سلام . میگما دیروز بابک نهایت تلاشش رو کرد ولی مو رو پیدا نکردیم که از کجا انتخاب کنیم !!!! عکسم کچل شد !!!!
واسه همین نذاشتمش . تو هم ای شبیهی تقریبا ولی نه خیلی ها .......
من اگه دستم به تو برسه می خفه امت . چقدر تند تند آپ می کنی . ولی من آخه هیچی هم ندارم که بنویسم منتظر یه اتفاق خوبم اگه افتاد تا قبل از عید فطر میام می نویسم والا که هیچ تا بعد عید فطر .
واسه اون اتفاق که گفتم قراره بیفته دعا کن چون اگه بیفته خیلی از مشکلات که البته نه ولی اقلا یه کمیش حل میشه .
قربانت جیگر ....

خو این دسیسه آقا بابک بوده که کچلت کنه دختر چطو متوجه نشدی؟!!!؟ مو به رنگ مشکی و زیر گزینه ترکیب صورت و چونه و ... کاملا تابلوس و داره داد می زنه بابا من مووووووووووووو می باشم. کچل خان...
خب کارتونی مه خودم که نیستم معلومه دیگه....
آخه اگه پشت آدم باد بخوره دیگه سخت حس نوشتنش میاد تو هم سعی کن یه چی بنویسی بقیه اش خودش میاد.
من واست دعا می کنم عزیزم تو به من خیلی لطف داشتی. خیلی دوستت دارم خانومی

نیلوفر شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:58 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

من که ندیدمت

اونموقع حج مشرف شده بودی عزیزم

نیلوفر شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:00 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

من که ندیدمت

الهی بگردم نیلو جونم اونموقع که عکسمو گذاشتم مکه بودی عزیز دلم

دخترک یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 http://nasinej26.blogfa.com

کی گفته شبیه نیستی

کارتونی آبجی گلمه همینجوریه خوشگل و دوست داشتنی

باچشای پر از سکوت اما عکسای خودت نگاهت معصوم بود اینم همین جوره نه؟

لبخند یادت رفته بزنی؟

عزیزمی

این بهار و دعوا کن یه پست بزاره

دوستت دارم آبجی گلم

واااااااااااااااااایییییییییییییییی عزیزم چقد شرمنده م کردی من خجالتی م هاااااااااااااااا اینجورا هم که گفتی نیستم همشششششششششششش خوبی خودته.
سایتش انتخابهای کمی داره و نزدیکتر از این نمیشد دیگه
بهار بالاخره تصمیم گرفته با تار عنکبوتای وبش خداحافظی کنه یه سر بهش بزن
بووووووووووووس

بهار یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:45 http://sana1359.parsiblog.com

سلام . وای وای وای تار عنکبوتا رو !!!!!!! بابا پاشو آپ کن مردم از بس اومدم این کارتون همایونیت رو دیم . از من یاد بگیر چقدر تند تند آپ می کنم . چقدر تنبلی تو !!!!!!!! پاشو پاشو زود آپ کن ببینم .
هه هه هه هه .........
خوب شد حالا ؟؟؟؟؟؟؟
برو ببین یه صفحه وراجی کردم . برو بخون حالشو ببر .

اصلا نبودم خب این دو سه روز رو دنبال گفت و گیر کارام بودم چشم می آپم
چه عجب از اون تار عنکبوتاااااااااااااا دل کندی می ذاشتی عتیقه میشد میفروختیمش دو تایی

بهار دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:50

تو هم خوب ما رو گذاشتی سرکارا !!!!!!
بابا این سایته اسکولمون کرد و انتخاب جنس واسه ما نیاورد .
الانه که بزنم این کامپیوتر مدیریت رو درب و داغونش کنما با این سرعت مسخرش .........

ای خداااااااااااااااااااااااااا از دست این بهار... خب به من چه تقدیر بر اینه که کچل شی....

اردیبهشتی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:44 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وای چقدر خوشگل و معصومییییییییی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد