نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

شنبه پست

اینم از اینجانب

 

 که خب بعد از موعد مذکور برداشته شده ممممممممم 

 

 

باتشکر

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بازیگوش جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:50

عزیزممممممم شانس اوردم تازه رسیدم خونههه اما هر کار میکنم هم با موزیلا هم با اکس٫لوره باز نمیشهههه عکسااااا

عزیزم مجدد آپلودشون کردم امیدوارم رفع مشکل شده باشه

بهار شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:44 http://sana1359.parsiblog.com

خوب حالا تازه سلاملکم . خوب هستید شما ؟ اینو دیگه خصوصی نکن . این چیزائی رو که بهت گفتم خودم ازشون زیاد حاجت گرفتم تو هم انشالا بخونی مشکلت حل میشه اگه خواست و اراده خدا باشه البته . هیچ وقت اصرار زیاد نکن که کار دستت میده . بهرحال حیف شد قرار ۵ شنبه مون بهم خورد . خیلی واسش برنامه ریخته بودم . ولی اشکال نداره . انشالا یه موقعیت خیلی بهترتر منتظرت هستم . اینا مشکل تجرد هست قبول ولی فکر نکن تو متاهلی هم خیلی راحت همه چی جور میشه من یکسال بود که به بابک می گفتم بریم که حالا جور شد . ولی انشالا تو هم با همسرت بیای دو به دو بشیم راحت و خوب .....
بگو انشالا .....

می دونم عزیزم تجرد یه حسن هایی داره و تاهل هم یه حسن هایی تجرد یه معایبی داره و تاهل هم . کلهم دنیا همینه تا هستی تو سختی هستی . خدا خودش گفته دیگه

دخترک شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:26 http://nasinej26.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی ؟؟؟؟

عطسه هاتم مث خودت ظریف مریف




سلام عزیزم
چه عجب بهم سر زدی؟ خوبی گلم؟ چه خبرا

بهار یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:03 http://sana1359.parsiblog.com

سلام . بیا وبلاگم . دلیل ناراحتیمو نوشتم . بیا بخون .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد