نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

مختلف

سلام دوستان.....

خب حالا دیگه می تونید تصورم کنید.  بازم بابت لطف  هاتون ممنونم.smile

اما این چند وقت گذشته ...... هینترنت خونه قطع شده و فعلاً تعطیلات می باشیم.

شکر خدا همه چی رو روال خودش روزهای عادی رو طی می کنه. بجز یک مورد اساسی که تصمیم بر بیخیالی گرفتیم اگه بتونیم اجراش کنیم. مهمه ، اما خب چون خارج از توان منه و نمی تونم کاری از پیش ببرم فعلاً مجبورم بر این سیستم باشم . بعله دوستاااااااااااااان

بزن بر طبق بیعاری ، که آنهم عالمی دارد ................

گفتم یه چن تا رخداد خنده دار براتون بنویسم روحیه خودمم عوض شه ....

* داریم تو سرویس برمی گردیم خونه. من جلو نشستم.smile یکی از همکارا به حالتی که جوک تعریف می کنن میگه : یه آقاهه می خوره به جدول ، به شهرداری بد و بیراه میگه .... همگی می خندیم. بعد ، همکار دیگه مون میگه این خودشو گفت هاااااااااااااا ....!!! Clownصبح رفته بودیم مأموریت داخل شهری ، گیر کرده به جدول کناره اداره .... شروع کرده به بد و بیراه گفتن به شهرداری!!! بیشتر خنده مون گرفت..... میگن این جوک ها از یه جایی شروع میشه و یه کننده داره هااااااااااااا ....!!! جالبی ش به این بود که خودشم اومده واسمون تعریف می کنه انگار که داره جوک میگه خستگی کار روز از تن مون بیرون شه .

 

* ­­­­­­خواهر زاده موBaby Girl باباش برده آرایشگاه ، موهاشو کوتاه کرده ، اونم از وقتی اومده خونه ما ،به من گیر داده با شونه تقسیم هی با موهام وَر می ره

میگه : هاله ... اِ اِ اِ .... بذاااااااااااال .... Baby Girl

میگم : داداشی برو اونور کار دارم عزیزم .....

با شیرینی خاص خودش میگه : نه.... بذال میخوام موهاتو درست کنم .....

میگم : جوجه من ، برو با آبجی بازی کن ، همه موهامو قاطی کردی به هم ، کار دارم .... آفرین برو بذا خاله کاراشو انجام بده ....

میگه : نه !!!

وقتی هم که بچه گیر سه پیچ بده چاره ای بجز تسلیم نیست دیگه !!!  

* بر خلاف همکارا  من عطسه هام آروم و دخترونه س همیشه موقعی که عطسه می زنم  

میگن  : خانوم .... راحت باش  بذا راحت بیاد عطسه ت.....  

میگم : در همین حده!!! من مانعش نمیشم.... 

اما مگه باور می کنن...... خلاصه اینکه سر هر عطسه ای من شنونده این نصایح مشفقانه و توضیحات بعدی ش هستم. دیروز داشتم واسه پیگیری یه کاری از جلو آبدارخونه می گذشتم ، چشتون روز بد نبینه یهویی انگار که بمب هیدروژنی منفجر کرده باشنSmiley from millan.net صدای مهیبی از داخل آبدارخونه بلند شد با اینکه داشتم می دیدم همکارم آقای .... داره عطسه می کنه و این صدای اونه ، حسابی ترسیدم . جوری که همه همکارا متوجه شدن .  

سفارش دادم عطسه های منو با عطسه های اینا بریزن چرخش کنن بلکم یه چیز نرمال و طبیعی ازش بیرون بیاد.  

قربونش برم گاهی اوقات همچین لذت می برن وقتی پیش من به عنوان یه خانوم عطسه بلند می زنن انگار مدال طلای دنیا رو قراره به بلندترین عطسه ها بدن.... همچین رگ آخا بودنشون قلمبه میشه کیفوررررررررر می شنننننننننننننن....... تو دلم میگم ای خدا ااااااااا اینا رو باش. پز دادن داره مگه. یه بار یکی شون  خیلی پز عطسه بلندش رو می داد و داشت منو پیش بقیه تحقیر می کرد تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید( جدی هااااااااااااا خیلی زور داره به خاطر عطسه ت تحقیرت کنن ) منم نه برداشتم نه گذاشتم گفتم : خب شما آقایین .... عطسه بی کلاس و نخراشیده می زنین . ولی من خانوومم عطسه هامم باید به خودم ببره دیگه...... 

خلاصه که داستانها داریم باهاشون اینجاGirl Power

 

 

                                                

نظرات 7 + ارسال نظر
بازیگوش جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:00 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

ای جاااااااااااااااانم عزیزمممم ماشالااااااااااااااااااا هزار ماشالاااا چقد صورتت ملیح و مهربونهههههههه عزیزممم
مرسی که اعتماد کردییییییی مرسی مرسییییییییییی

خواهش می کنم شرمندم می کنی فدات شم الان خجالت کشیدییُم
بووووووووووووووووس

توت فرنگی جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:10

سلام
وایی چه جالب!
ما یه همسایه داریم عطسه می کنه صداش تا خونه ما میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!! اینقده می خندیم!!! بنده خدا اگه بدونه چقد بهش می خندیم! آدم خیلی با شعور و خوبیه! ولی عطسه هاش .... خدا رحم کنه!!!!
باران من رمز پست بعدیتو می خوام

آره عزیزم بعضی ها اینجوری ن اما این همکارای من هااااااااااااااا فک می کنن همه باید این تیپی باشن
عزیزم عکس هایی که دیدیش دو تا از بچه ها نبودن برای اونا گذاشتم

من و هسملی شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:29 http://manohasmali.blogfa.com

وایییییییییییی خدا ! یعنی خدایی بودا!!! الان موبایلمو نگاه کردم!! دیدم بازیگوش برام اس زده!!!! همیشه پیشمه ها!! ولی اتاق بوده منم نفهمیدم!!! خدا خیلی ممنون گلم، خیلی خوشحال شدم! زیاد خیلی ملوس و نازی و شیرینی جدی میگم بی تعارف خیلی شیرینی خیلی خوشم آمد ماشالا
باز هم محبتت ممنون

خوشحالم که بالاخره رسیدی. همش دوس داشتم شما ببینی چون تاکید کرده بودی که دوس داری ببینی عکس بچه های وبلاگ نویس رو.
قربونت برم به پای شما که نمی رسم خانوووووووم مهربون.
خواهش میشه
بووووووووووس

آبانه شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 http://abaneh.blogfa.com

باران میکشمت ...پست رمزی گذاشتی به من رمز ندادی نیمیخواااام منم رمز خو...

دیدی فدات شم عکسامه جوجو خانومی و بازیگوش جونم نبودن گذاشتم ببینن

آمنه یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:09 http://baronebahary.persianblog.ir/

سلام
بامزه نوشتی

ممنون عزیزم
خوش اومدی

ستاره یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:44 http://zendegi-man.blogfa.com

سلام باران جونی .خوبی ؟
خوب جواب اون آقاهه رو دادی. بهضی مردا که عطسه میکنن چهارستون بدن آدم میلرزه.

این جوکام از یه جایی شروع میشن دیگه! ما ایرونی جماعتم که از یه ترک!رو دیوارم جوک میسازیم!!

سلام عزیز دلم ممنون خوبم
آره اتفاقا هروقت می بینمش حال می کنم که حرفم به دلم نموند
ای وللللللللللللللللللل حرف منو زدی که : ما ایرانیها از ترک دیوارم خنده در میاریم

محمد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:46 http://www.md-club.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری - به وبلاگ منم یه سری بزن و اینو فراموش نکن حتما یه نظری بده
اگه دلت خواست هم میتونیم تبادل لینک کنیم
منو با اسم ++دنیای موسیقی++ لینک کن توی نظری که میدی بگو با چه اسمی لینکت کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد