نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

تولدمه

امروز تولدمه.... 

روز ویژه و خاص برای من ....  

معمولا انقدر انرژی و انگیزه ندارم که به این چیزا فکر کنم ولی خب امسال حسهای بهتری دارم شکر خدا. بعد از همراه اول که اول وقتی هدیه و پیام تبریکش رسید با دیدن پیام تبریک تو پروفایل دانشگاه با مضمون اینکه ؛ دانشجوی عزیز تولدت مبارک کلی غافلگیر و شفکت زده شدم. ترکوندن ینی .... اونم تو ایام امتحانات .... دمشون گرم خدایی ش ٬ حتی اگه کار برنامه اتومات سیستم دانشگاهیه ٬ خیلی پروانه ای و قشنگ بود کارشون. بسی بسیار لذت بردم . 

دیگه اینکه این روزا واقعا اوضاعم ریخته به هم. انقدری که حتی از درس هم افتادم ؛ اونم تو این ایام امتحانات. استرس ُ اضطراب و نگرانی داره خفه م می کنه بیشتر از همیشه به دعاهای قشنگ تون احتیاج دارم. 

دعا کنید شرایطی مهیا شه که همه چی عوض شه. 

 از دست همکاران عزیز و دوست داشتنی م خسته شدم جلو چشمم هم .....  بس که نامردند.

ناشکریت نباشه خدا جونم ولی خودت داری می بینی دیگه. یعنی جاهای دیگه بدتر از اینان؟ 

بماند باز اول صبحی بنده نوازی شدیم حالمون گرفته اس..... مثلا تفلدم بوده هااااااااااا اگرنه که دیگه معرف حضورتون هستند دیگه .... 

از هرچه بگذریم سخن «جیغ و دست و هورا به مناسبت تفلد -باران بهار- این گل دختر خوب نازنین یکی یدونهِ خودش» خوش تر است ..... 

امسال قصد نداشتم به مناسبت تولدم پستی بذارم ولی خب دیدم اینجوری قشنگ تره. بعدشم پیام تبریک پروفایل دانشگاه انرژی و انگیزه شد واسم که باز بیخیال شم و بیخیال کنون راه بندازم واسه خودم ..... 

بگذریم که این نیز بگذرد و چون می گذرد غمی نیست.... 

دعا یادتون نره دوستای خوبم

نظرات 4 + ارسال نظر
آرشید شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 http://arshid.blog.ir/

سلام
تولدتون مبارک
انشاءالله سالهای سال این مناسبت زیبا رو جشن بگیرید .

ممنونم خوش اومدین

........... شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:31

سلام
گل همیشه بهار!!!
تولدت مبارک!!!!!!!!!!!!

ممنونم

بهار یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:09

به به تو هم که دی ماهی هستی . مامان منم تولدش 10 دیماهه . خوب تولد مبارک بهار جان . انشالا سالهای سال به خوبی و خوشی زندگی کنی . تولدت مبارک .....
از محیط کار هم هیچی نگو که خییییییییییییییلی مزخرفه همه چی ...

ممنون بهار جان از طرف من به مامان هم تبریک بگو
من می گم چقد خانوم خوبین تو نگو دددددددددیییییییییی ماهی اند

اردی بهشتی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:30 http://Tanhaeeeii.blogfa.com

اوه
ببخشید من دیر رسیدم
ایشالا سال خوبی برات باشه
سالی مبارک :*

سلام عزیز دلم ممنونم ان شالله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد