نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

عمه شدم

سلام دوستان  

شکر خدا هفته ای که گذشت هفته بسیار بسیار خوب و پرباری بود برام هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ خانوادگی.... 

در یک دعوت کاملا غافلگیرانه از جانب آقا امام رضا (ع ) رفتیم پابوس شون. اونم روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی و موقع عزای جدشون. اصلا باورم نمی شد یه همچین موقعی حرم امام رضا (ع) اونم انقدر راحت .... جای همگی خالی خیلی خیلی عالی بود . امید دارم که خودشون هم برات دعوت شون رو حاجت روایی بذارن واسه مون . 

از اینورم خانوم داداش ؛ تا ما پامون رو اونور گذاشتیم موعد زایمان شون می رسه ؛ و وقتی اومدیم عمه یه نی نی خوشگل و ناز شده بودم . البته خانوم خوشگله ما چون یکی دو هفته ای زودتر از موعد تشریف آوردن ( ۳۶ هفته ) هنوز بیمارستانن و ما در رفت و آمد و پرستاری ، ولی امید داریم که زودتر خوب شن و بیان پیشمون .... 

ولی خودمونیما عمه شدن عجب حس قشنگیه .... نی نی داداش .... چند وقت دیگه نوه های مامان که جمع شن خونه ، ما دیگه باید خونه رو تحویل شون بدیم و بریم بیرون !! بس که شیطونن .... این فسقول هم که دیگه از همین نوزادی ش معلومه آتیش پاره اس! دیگه ببین حال من عمه خاله رو .... گمونم چن وقت دیگه باید قربون همون انباری مرتب شده م واسه درس خوندن برم با این آتیش پاره ها ....   

هنوز عکس مناسبی از این خانوم خوشگله ندارم ان شالله تو فرصت مناسب براتون می ذارم عکسش رو .

این دوهفته که درس و کار و زندگی به این شکل پَر شد .... الانم که به شدت سرما خوردم و بدن درد داره هلاکم می کنه شدم مث این معتادای خمار ... تا کی فرصتی دست دهاد و ما درس و کار و باری به کمر بزنیم الله اعلم !!! 

دیگه فعلا عرضی نیست تا بعد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سامانه پیامک سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 http://sms.anikal.com

کتاب بازاریابی پیامکی را به رایگان هدیه بگیرید

سلام

بهنام نوری زاد هستم ، مشاور بازاریابی ، قصد دارم در این کتاب شما را با بازاریابی پیامکی آشنا کنم و مطالب بسیار مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.

اگر شما به خاطر محدودیت های اقتصادی فقط بودجه محدودی را برای بازاریابی کنار گذاشته اید باید گفت که بازاریابی با پیامک اگر به طور صحیح انجام پذیرد می تواند بسیار مطلوب تر و تاثیر گذارتر از روش های بازاریابی قدیمی برای جذب مشتری استفاده گردد.

اگر شما از فروش ماهیانه خود راضی نیستید ، لازم است با بازاریابی پیامکی آشنا شوید ، بازاریابی پیامکی جدیدترین استراتژی بازاریابی است که میتواند به شما کمک کند تا بیشتر ایستادگی کنید و در بازار قدرتمندتر حضور داشته باشید.

پیشنهاد میکنم کتاب بازاریابی پیامکی را دریافت کنید و آن را خوب بخوانید .

جهت دریافت کتاب ، لطفاً وارد صفحه زیر شوید

http://sms.anikal.com/sms-marketing.html

شیوا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 http://mylovestories.mihanblog.com/

سلام.
بهترین وبلاگ های به روز شده رو لیست کردم می خوام شما رو هم اضافه کنم اگه تمایل داری به آدرسم بیا و از این فهرست برای تبادل لینک استفاده کن.
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد