نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

صرف نظر از غر غر

بدلیل تکراری شدن غر غر از دست همکاران محترم؟!؟!؟!؟ این بار هم از گذاشتن پست مربوطه صرف نظر می کنیم . باشد که خداوندگار صبر جمیل مان داده و خود گشایشی فرماید که همه رخدادهای خوب دنیا به دست اوست . 

ما فقط گله گی بندگان این چنین ش را که این اواخر هی راه و بیراه از همه طرف به سویمان سرازیر اند را به محضر شریف خودشان ابلاغ نموده و خود را سبک می نماییم.  

باشد که خود باشند آنجا که هیچکس نیست . 

اقسام مشکلات پیش آمد نموده واقعا انقدر سخیفند که حیف از وقت و اعصاب که بخواهد به خود خوری و فرسایش عصبی بینجامد و بدتر از آن خدای ناکرده بخواهیم با گله گذاری در این مکان اوقات خوش شما خوانندگان محترم را هم مکدر فرماییم. 

زیاده عرضی نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
توتی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:27

بهار سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:26

به به سلام بهار خانوم فعال پرتلاش . چطوری خاانوووم ؟؟؟/ خوب همه تون منو فراموش کردینا . قبلنا یه زنگی اسی چیزی حالا که دیگه هیچی هیچی . وای بهار این مشکلات سرکار و با همکار رو که من دلم بدجور ازشون خونه نمی دونی چقدر اعصاب خردی می کشم ولی نمی دونمم چکار کنم . کاش خدا این جرات رو بم می داد که از خیر سرکار رفتن بگذرم .....

نمیشه بهار باید سرکار رفت به هر نحو ممکن دیگه
من که خیلی اوضاع بهم قاراشمیشی دارم فعلا

زهره چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:35 http://golesorkh.parsiblog.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد