نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

اندر ادامه یا القاطاتاتمان ....

سلام دوستان خوب و مهربون 

همین قدری خدمت تون عارضم که هم خودم ویروسی شدم هم سیستمم تو اداره و .... 

اوضاع به هم پیچیده و سردرد آوره واسم .... اینقدری که دارم لحظه ای می گم خب الان چیکار کنم ، این تموم شد اون شونصد بار دیگه مراجعه و پیگیری می خواد.... 

این دو سه هفته هه یه سره داره واسم می باره ، شکر خدا .... ولی ؛ خب دیگه ...  

هرجا مراجعه می کنم آب پاکی رو می ریزن رو دستم .... البته خب ؛ دستشون درد نکنه لااقل الکی امید نمی بندم . 

می ترسم حتی دیگه وقت و حتی حس و انگیزه درس خوندن هم نمونه واسم .... 

از نظر مالی هم که هرکی به ما می رسه پول می خواد ؛ اوضاع مالی جیب و حساب هم که افتضاح رو رد کرده .... 

فقط واقعا نیازمند دعاهاتونم و در تلاشم که به ثبات برسم 

قربون همون سیستم بیخیال بابای خودم ....  

امیدوارم بتونم باز اجراش کنم و دور از جون تون خر نشم قاط بزنم ، اما باز جای شکرش باقیه نسبت به یکی دو هفته اخیر یه اپسیلون بهترم.... یعنی این مریضیه داره منو به خودم میاره .... 

برام دعا کنید بچه ها 

کارام رو روال بیفته باز بر می گردم 

توتی جان شرمنده نتونستم بهت سربزنم

نظرات 1 + ارسال نظر
بازیگوش شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

ثبات...میفهممت..

هیییییییی
دارم سعی می کنم واسه خودم ثبات بسازم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد