نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

شکرانه

بابام همیشه پای دیکته هامو که امضا می کرد برام می نوشت " آفرین دخترم ، خانوم دکتر .... " 

خوشحالم که می تونم به این آرزو برسونمش 

اولین گزینه انتظاری م که شکر خدا به خوشی طی شد دومیش رو برام دعا کنید که واقعا مهمتره از ادامه تحصیل و البت از لطف دعاهای خیر شماست که واقعـــــــــــــــا نفستون حقه.  

خواهشا یادتون نره بشدت دعا لازمم واسه گشایش این گره کور . 

نمی دونم مصلحت چیه اما "از ما فقط دعا باشد به درگاهش " ...... 

دوستان عزیزم خواهشا دعام کنید خیـــــــــــــــــــــــــــلی مهمه برام و فقط دو هفته دیگه مونده ++++++++++

نظرات 5 + ارسال نظر
توتی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:03

تبریک می گم خانوم ایشالا همیشه بیای خبر خوش بهمون بدی


ممنون عزیزم

زهره یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:48 http://golesorkh.parsiblog.com/

به به
مبارررررررررررکه

شیرینی ما یادت نرررررررررررره

سلام عزیزم چشم

بهار چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:05

بابا ای ول . باریکلا خانوم دکتر . دست راستت زیر سر من شاید یه کم به خودم بیام . تبریک میگم .

ممنون بهار جان

mehrdad پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:09

salam. age ba 2a karet ra miyofte manam 2at mikonam. shayad 2aye y gharibe b dardet bokhore

سلام
خوش اومدین
ممنون از لطف تون

ملیحه جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:16 http://bbm.parsiblog.com

وااااااای دکتری قبول شدی ؟؟!!!
ایول
مبارکه

ممنون عزیز دلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد