نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

بازم شکر

خدایا خودت قدرت بده بازم تحمل کنم و کنار بیام با سختی ها ....

نمی خوام همش سیگنال منفی بدم ولی آخه نمی ذارن این همکارای نظر تنگ  

خودم کم مساله دارم واسه حل و فصل ؛ اداهای مسخره اینا رو هم باید بکشم .... 

ای کاش هیچوقت نیاز مالی نبود که بخوای بابت رفعش هر مزخرف ٬ سخیف ٬ تنگ نظری رو هم تحمل کنی

هنوز میگن اینا خوبن .... اگه خوباش اینان وای به روز بدهاش. بعد از نزدیک به یه دهه همکاری هنوزم حرص می خورم و نمی تونم این رفتارهاشونو هضم کنم . خیلی سعی می کنم بیخیال شم و به رو نیارم ولی خب هر کسی یه آستانه تحملی داره که تو شرایط سخت پایین تر هم میاد اونوقت میشه یه جنگ اعصاب صبحگاهی ....  

گمونم مریخی باشن اوشون .... 

کاش هرچی واسه خودمون می پسندیدیم واسه بقیه هم می پسندیدیم و ....

نظرات 2 + ارسال نظر
توتی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15

کجایین شماها؟؟؟

لب گور می باشیم الان

شهرزاد دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 http://hezaro1shab.blogsky.com

واقعا همینطوره منم با این مشکل مواجهم.خدایا قدرت تحمل بده

هییییییییی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد