نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

آسوده خودم ؟!!؟

آسوده خودم که خر ندارم * از قیمت جو خبر ندارم 

دیروز در راستای جشن آبجی خانوم نامزدنگ و خریدها و تدارکات قبلی ش صحبت بود ینی مخم داشت سوت می کشید از قیمت ها و ارقامی که بابت اجناس پیزوری موجود در بازار می گفتن اونم هنووووووووو واسه اقلام ضروری و سطح پایین و معمولو.... تازه اینا از خیلی وقت پیش دیدن وسعشون نمی رسه قراره جشن نگیرن و فقط یه مراسم خودمونی تو خانواده داشته باشن....  

اونوخ میگن چرا این جوونا ازدواج نمی کنن... خب بدبخ جونا چه گلی به سر بگیرن مگه خر کله شون رو گاز زده بخوان از اینی هم که هستن بیشتر متحمل فشار و سختی بشن.... نیست بازار کارمون هم خیلی گل و بلبله....  

تازه فک کن ما خودمون رو سطح متوسط جامعه می دونیم اینجوری می نالیم ....  

طفلی باباها....  

.

از شب قبل عید اتفاقی یه موضوعی رو متوجه شدم که خیلی خیلی ناراحتم کرد ینی روز عید میلاد پیامبر کوفتم شد اصلا .... کلا دپسرده .... با وجود کلی کار حوصله تعطیل تعطیل ...  

صبح که رفتم خودمو به آشپزخونه شستن مشغول کردم عصرم بعد جشن میلاد یکی از اقوام خیر سرم گفتم بریم با دخترا دور همی یه چرخ بزنیم دلمون واشه ...

مثلاً خواستیم بریم بازار یه چرخی بزنیم واسه نامزدا چارتا چیز قیمت بگیریم که اونم فشار خونمون زد رو شونصد ....  

رفتیم نشستیم تو حرم ٬ درد دل نامزدای جمع سر واز کرد.... باباهه از اینطرف نداره .... هسمره از اونطرف نداره .... کارمون شده فقط حذف دونه به دونه چیزایی که قرار بوده بخریم و از اونورم دل داری دادن به آقای هسمر که عیب نداره فدای سرمون بعدا و....  

کلاً یه وضعی بگم هاااااا  

.

دیگه هیچی دیگه بقیه شم خودتون می دونید .... هستین و مث بقیه متحمل این اوضاع قشنگید دیگه .....

نظرات 5 + ارسال نظر
خاطرات پسری پر احساس چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:04 http://youma.blogfa.com

زهره چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:12

خیلی باحال بود این آسوده خودم که خر ندارم....
:))))
ولی واااااااااااااااقعآ قیمت همه چی نجومی بالا رفته
اصلأ به هیچ.خریدی نمیشه فکر کرد حتی خرید عید!!
تازه همین بقول تو کا خودمونو از قشر متوسط می دونستیم و اینجوریه......وای به حال بقیههههههههه

راستی همچنان حرم میری خیلی التماس دعا....

والوووووووو خب....
حتما عزیزم رو چشمم

بهار پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:40 http://sana1359.parsiblog.com/

فقط خدا می دونه قراره چی به سر مردم بیاد با این اوضاع و احوال . از یه طرف هی از سر و ته حقوق و مزایاها زده میشه از طرف دیگه هییییییییییییییی به قیمت اجناس اضافه میشه . با این قیمتا چطوری میشه زندگی کرد خدا می دونه .

چی بگم خواهر

طعم عشق شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:58 http://avalinnegahma.blogfa.com/

منم خیلی گناه دارم . دردو دلم زیاده

تو دیگه گم شو دیوونه من

ستاره آسمان یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:00 http://son56.persianblog.ir

واقعا خدا به داد این تازه داماد و عروسها برسه که کلی خرج دارن من تازه گذروندم می دونم چه خبره تازه باز زمان من بهتر بود مثلا !!

اون موقع به یکی از همکارام می گفتم اونم می گفت خدا اصلیشو برسونه بقیه دیگه مشکلی نیست و ... حالا که خودش داره می ره دنبال این چیزها می گه وای چه خبره و ..........
ولی بازم من دعا می کنم به همین زودیها خودتم درگیر این خریدهای گرون بشی

ممنون عزیزم
هر چند دیگه گذشته ولی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد