نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

این روزها...

*این روزها دارم با اهالی محترم شغل شریف دوم سر وکله می زنم بدجور.... از اینور اداره شون داره بهمون فشار میاره که کار این دوره رو جمع کنید و برین تو فاز آزمون. از اینورم که اینا به خنگ گفتن تو درنیا ما هستیم.... 

 از طرفی هم هیچ رقمه حاضر نمیشن بیان آموزش ببینن .... هی یه سره باید برم دم در خونه هاشون التماس و تاکید که بیایین دوره رو .... خبر مرگتون محض رضای پروردگار بیایین یه تست بدین ببینم چه گٍلی باید به سر بگیرم در مورد شماهاااااااااا .... اما کو گوش شنواااااا.... 

 از طرفی هم این دوره قرار بود از حالت آوارگی کلاسی دربیاییم و ساکن یکی از مدارس گرام منطقه شیم که فعلا حضرات محترم افتخار ندادن کلاس رو منور کنن به قدوم مبارک شون.... خلاصه که موندم چه کنم با این دانشمندااااااااااا.... اون از پول دادن اداره شون اینم از افتخار ندادن اینااااا ..... ولی خب بازم شکر خدا بعض هیچیه تو این هاگیر واگیرای کاری.... 

*هنوز مساهل دامادهای گرام به قوت خودش باقیه .... مخصوصا داماد ارشد که خب بیکاری و قطع شدن منبع درآمد با وجود بچه خیلی بد چیزیه .... دعا کنید یه کار خوب و مناسب واسش جور شه و از این وضعیت دربیان. داماد کوچیکه هم که دستش کلی بخیه کاری شده بود هم که فعلا به همون شکله و تا ترمیم شدن زخم نمی تونه وارد مراحل بعدی بشه البته ان شالله که فقط بریدگی یه و رگ و عصب و ... مشکل نداره. 

*اول هفته با تشویق استاد راهنمای گرامی رفتم دهترا ثبت نام کردم که با این کار غصه عالم رو به سر خودم آوردم ... یکی نیست بهم بگه دختر خب تو که شرایط و اوضاع کار و خونه و .... تون رو می دونی پول به جیبت سنگینی می کنه می ری واسه آزمون ثبت نام می کنی؟ آزار داری آیا؟ یا تصور می کنی که به فرض محال هم که قبول شی و بعد اینهمه مشقت و طی مرارتهای رنگارنگ فارغ التحصیل شی اوضاعت تغییر می کنه ؟ پول میشه واست یا شوئر ذلیل مرده؟ فقط میشه یه دق دلی رو دق دلی های الانت و هر جا هم رفتی واسه پیشبرد کار و ... همه میگن اااااااااااا طفلکی دهترایی و .....؟؟!!؟؟ آی ی ی ی ی انگار که فحشه که بهت می دن ....  یکی نیست بگه الا یا اهل العالم غلط کردیم رفتیم علم آموختیم؟  

*در راستای شغل شریف الانمون هم که یه پروژه ای رو که بهمون سپرده بودن و در پی اذیت های زیادشون قهر فرموده بودیم و پیگیر نمی شدیم باز خر شده و دلمان سوخید و در حال حاضر تبدیل به چهارپایی شدیم که هر روز می رویم اون اداره متبوع آویزون میشم و تا خود ۲ عصر منتظر و پپیگیریم واسه اخذ نتیجه مساعد..... یه همچین کارمند نمونه ای ام من!!!!  

خب چه کنم خواااااااااهررررررررررر بذار اگه پول نمیشه واسم یه دعای خیری از پرسنل ذینفع پشت سرمون باشه لااقل .... 

*امروز سر یه چهار راه نزدیک بود تصادف خفنی بنمایم .... یعنی خدا رحم کرد بهم .... قلبم اومد تو دهنم بس که ترسیدم خیلی خدا رحم کرد بهم .... موندم چرا شماها انقد بی شانسید....  

 *دیشب خواب می دیدم تمام ناخن های دستم که به تازگی به حد اعلایی بلندشون کردم از بیخ شکسته همینجوری نیگاشون می کردم می گفتم وووووووووییییی چجوری شیکسته .... ولی خیلی گوشه موشه نداشت .... تعبیرشو نمی دونم چیه؟ کلا خیلی خیلی بد خوابیدم دیشب رو...

دیگه زر خاصی به ذهنم نمیاد.... فهلا خدا نگه دارتون

نظرات 3 + ارسال نظر
توتی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:53

سلام
اول آیا؟!!!!!!!!!
کارت ایشالا درست می شه خدا رو شکر کن همین آب باریکه هم هست
به به امسال دیگه باید قبول شی کمر همت ببند
واسه داماد ارشدتونم ایشالا یه کار خوب جور می شه خدا بزرگه و روزی رسون ...
خانومی احتیاط کن تند نرون این رخشتو!!!
راستی بهار این دفعه رفتی حرم تو رو خدا ویژه دعام کن از ته قلبت ....

سلام بر توتی گل گلاب عزیزم... خوبی؟ روچشمم حتما هر وقت سلام میدم به حضرت یادم باشه دعای ویژه می کنم ان شالله که خودشون بزرگوارانه از خدا برات بخوان
وووووووووووویییییییییی توتی همون یه لحظه پرسینگ شده بودماااااااااااا
ممنون ان شالله

طعم عشق چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 http://avalinnegahma.blogfa.com/

بترکی دختر . نمیشه مثل آدم بیای نظر بدی . هیچ کدوم از اراجیفت قابل چاپ در وبلاگ نمیباشد . کدوم ایمیل رو دیدی یاد من کردی جیگر

همون جوش سر سفید افغانی سرماخورده ....یادته نفرین دانشگاهو خوابگاه هم همین بود

زهره جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 http://golesorkh.parsiblog.com

عجب روزهای پر باری...

انشاالله که واسه دامادتون یه کار خوب پیدا شه..دیگه بیکاری مرد خیلی خیلی سخته...

توی رانندگی هم مواظب باش خواهر من..نکن همچین!

ممنون زهر جونم
ان شالله
چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد