نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

وقتی تکنولوژی دستت رو تو پوست گردو می ذاره

خدمت دوستان گلم عرض کنم که پنج شنبه گذشته که می خواستم یه نظافت اساسی بنمایم ، بعد افطار ریختم هرچی لباس مباس چرک و چیل بود رو تو ماشین لباسشویی که  حسابی تمیز کاریم همگانی بشه و همه لباسهای خونه و بیرون با همدیگه نظیف شن.... آقا چشتون روز بد نبینه ماشین لباسشویی نامردددددددددد نه گذاشت و نه ورداشت یهووووووووو دیدم آب آشپزخونه رو ورداشته ..... 

بهههههههله نمی دونم چطو شده بود یه تیکه از لاستیک در ماشین لباسشویی جِر خورده بود و بعد از بیست دقه کار ماشین لباسشویی که شروع به آبریزی کرده بود ، آشپزخونه مامان جونی مان پر آب شد ..... ما هم مجبور شدیم قید سریالهای خوکشل ماه رمضونی رو بزنیم بریم  و صرف تنوع هم که شده یاد مامان بزرگامون بیفتیم و تو حیاط به شغل شریف چنگ زنی مغشول شیممممممممممم..... آقا فک کن .... اینخده حرص خوردم .... اونم اَدددد حالا که همه لباسها رو ریختم که بشورم ....حالا تمیز کاری آشپزخونه ای که تبدیل به دریاچه شده بود بماند که آبجی جونی زحمتش رو کشید....  

خلاصه از خجالت کمر و دست و پاهامون در اومدیم و بعد از چندین ساعت متوالی اومدیم و افتادیم تو رختخواب .......   

آماااااااا صبح که رفتم سراغ  لباسا دیدم به به ..... اینقده برق می زدن لباسام که خودم کلی به خودم تبریک گفتم و لذت همی بردم  از نظافت دستی و هنر همایونی م.... کلی هم خستگی م در رفت . یهنی هااااااااا این ماشین بی خاصیت قد دستان پرتلاش منم نیس..... 

 اصلا دیگه به مامانم گفتم نمی خواد تعمیرش کنید.... بریم یه ماشین از این سطلی هاااااا بخریم  نق و نوق کرد پرتش کنیم تو نون خشکی .... اینهمه برق که مصرف می کنن آخرشم نتیجه مطلوب نیست !!! اَه اَه ، ماشین لباسشویی هم اینقد لوووووووس .... حالا دیگه دست منو می ذاری تو پوست گردووووووووو .... یَک زیرآبی ازت بزنم که نفهمی از کجا خوردی ...... بی خاصیت ....

نظرات 8 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:55 http://mymindowl.persianblog.ir

ااااااا... بازم حوصله داشتی خودت شستی... اگه خدای نکرده این لباس شویی من خراب بشه... دست به هیچ لباسی نمی زنم تا درست بشه...

چه کنم خواهررررررررررر مجبور شدم همه لباسا خیس بود اگه می خواستم منتظر شم تا اون تعمیر شه همشون بو می گرفتن خب

المیرا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:23 http://limonaz.blogfa.com

عجب....

خسته نباشی خواهر جان

ممنون خانومی

دخترک سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:39 http://nasinej26.blogfa.com

سلام عزیزم

ماشین لباسشویی ما هم امروز خراب شد

منم فردا باید بادست لباس

همدرد شدیم پس ... جهندم بیخیال این تکنولوژی خودمون تمیزترم می شوریم تازه

نیلوفر سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 http://Nilo0ofar.mihanblog.com

خب لباسشویی بدبخت چیکار کنه که لاستیکش پاره شده! شما باید ازش مراقبت میکردین!!!

همون من در عجبم این چجوری پاره شده آخه ما که بچه نداریم باهاش ور بره . هممون بزرگسال و عاقل و ناز و گل و خوف و....... ( خواستگارم می پذیریم )

بهار سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:26 http://sana1359.parsiblog.com

سلام ننه . حالت چیطوره ؟ خوبی ؟ چندوقته من نیستم حال می کنیا .
وای خدا مرگم خواهر نکرده کار که کار کنه پروردگار چکار کنه ؟؟؟؟!!!!!
می دونی من چند وقته حتی یه جورابم با دست نشستم یعنی البته من از روز تنبلی نیست خداوکیلی مچهای دستم مشکل داره اگه یه کم بش فشار بیارم اونم بدجور بعدش به من فشار میاره !!!!!
راستی بابت تبریک تولد ممنون . از کجا فهمیدی تولدمه از تبریک زهره نه ؟؟؟؟؟؟

سلام خاننممممممممممممممممممم چطوری؟ کم چیدا ستاره سهیل........
بیخودی خودتو به درد سر با دست شستن ننداز تکنولوژی مگه مرده
ما اینیم دیگه

مانلی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 http://notepad.persianblog.ir

وااااااااااااااای چه مرارتی... خسته نباشی واقعا ننه

آی گفتیییییییییییییییی

ستاره یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 http://in-yek-zendegist.blogfa.com

این اتفاق چن سال پیش واسه مام افتاد و پنجاه تومن ناقابل واسمون خرج گذاشت!
جالبیش این بود که پسری اون زمون سه سالش بود میرفت پیش تعمیر کاره همش میگفت بابام پول نداره!
آبرو حیثیتمونو برد! بعد پول دادنم همش میخواست پولو از آقاهه بگیره!!!

تعمیر کاره به ما گفت که لباس گیر کرده به لبه لاستیک و کشیده و پاره شده...

خسته نباشی از لباس شستن!

راستی به خاطر پست پایینم بهت تبریک میگم. موفق باشی عزیزم

ای ول بابا عجب باحال بوده پسری معلومه به فکر باباشه هاااااااااا
ممنون گلم برام دعا کن

ملیحه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 http://bbm.parsiblog.com

اینقدر جالب و قشنگ مینویسی که دلم می خواد چند بار بخونم
خسته نباشی گلم
راست میگی ... خداییش همون لباس شویی سطلی ها بهتر می شستن ... توی این لباسشویی های مدرن لباس نو رو میندازی لباس کهنه تحویل میگیری . کلا رنگ و رو و برق نو بودنش رو از دست میده

آی گفتتتتتتتتتتتتتتیییییییییی حرف دل منو زدی دمت گردممممممممممم
ممنون گلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد