نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

سلام

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد .......... 

مدتهای مدیدیه  می خواستم اینجا رو راه اندازی کنم اما همش درگیر کار و درس و... بودم. دوستای وبلاگی زیادی دارم که دوس دارم همراهم باشند . منم مث اکثر دوستانی که وبلاگ می نویسن دوس دارم اینجا مخفی بمونه واسم و کنج امن زندگیم باشه محلی برای نوشتن شادی ها و غصه ها... خنده ها و گریه ها ... موفقیتها و عبرتها.... دوستای زیادی رو دیدم که ناراحت شدن از اینکه وبلاگشون لو رفته ... اگرم اینطوری شد خب شده دیگه  اما امیدوارم نشه. 

الان که شروع به نوشتن کردم دوس دارم ادامه بدم گرچه ناشی م  اما دوستای گلی دارم که رو کمکشون حساب کردم. واسه دست گرمی لطفا بهم بگید چطوری لینکتون کنم ؟ چطوری از شکلکهای سایتهای مختلف استفاده کنم؟ چطوری یه قالب خوشگل بذارم واسه خونه م؟

بهم سر بزنید غریب نمونم!!! خیلی احتیاج داشتم به این گوشه دنج واسه صحبت و درد دل و ....  

فهلاْ  

یاعلی

نظرات 5 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:26

سلام خانومی مبارک باشه ایشاله همش خاطرهای خوب خوب بنویسی توش امیدوارم وبلاگت بر بشه از شادی و خنده و دل خوش

ممنون عزیزم متشکرم

من و هسملی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:30 http://manohasmali.blogfa.com

مبارک باشه عزیزم امیدوارم اینجا راحت باشیو دوستای خوبی پیدا کنی

ممنون گلی از اینکه بهم سرزدی متشکرم

بهار چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 http://sana1359.parsiblog.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام .
وای بهار خیلی ذوق کردم وبلاگتو دیدم . خیلی هم خوشم اومد مثل خودم خودمونی می نویسی . کیف کردم بخدا .
خدائیش از من خیلی باحال تر می نویسی . خیلی خوشم اومد .
چقدر شکلک !!!!!!!!!!!
خوبه نمی دونستی از کجا شکلک بذاری . بلد بودی فکر کنم ما باید می رفتیم کلاس شکلک تا بتونیم متنت رو بخونیم !!!!!!
در مورد قالب و اینا هم من به پیشنهاد میدم از دوست من زهره که عنوان وبلاگش گل سرخه بپرس . اون خیلی وارده ولی من خیلی چیزی نمی دونم .
ضمنا باید زود به زود بنویسیا . گفته باشم .
منم لینکت می کنم بهتم نمی گم چطوری چون وبلاگ من با تو می فرقه جیگر ......
می ترسم اشتباه بگم .
مرسی از اینکه از وبلاگت باخبرم کردی عزیزم .
منم امیدوارم همیشه خاطره های خوب و خوش و شیرین تو وبلاگت بنویسی و هر چه زودتر به آرزوهات برسی .
هرچند از من می شنوی مجردی رو عشقه . تا مجردی حال کن که تو متاهلی هیچ خبری نیست ......

قربونت برم عزیزم قدم رنجه کردی اومدی .مرسی. یه لطفی کن منو به زهره معرفی کن .روم بشه برم بیشش هرچند که من رودار می باشیم اما خب....
الان که هی دارم می نویسم تا ببینم که نخ نما میشم از دست مساهل زندگانی می دونی که مسایل نیستن اینا مساهلن حل میشن.

fars پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:03 http://fars.vxc.ir

98650221657آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

سامانه پیامک شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:03

بنام خدا
با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید.
با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.
لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.
همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنید
جهت ثبت نام عدد 1 را به شماره 5000222888 ارسال نمائید.
با تشکر میدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد