نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

یا علی گفتیم و .....

به امید خدا ٬ همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج ) و در پناه محبت شان فصلی جدید از زندگی را گشودیم. 

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد. 

.

۱۳۹۲/۱۰/۲۰

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:29

سلام
عرض تبریک
با ارزوی بهترین ها

ممنونم

زهره سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:18

حالا من که از طریق ستون پنجم خبر داشتم

امااااا شنیدنش از خودت حال و هپای دیگه ای داشت
خیلی خیلی مبارک باشه بهار جان
ایشالا تا همیشه شاد و خوشبخت باشین در کنار هم

خب بیا مفصل بگو کی چی کجا؟

چشم سرم بند مراسمات جشن و ... است در اولین فرصت حتما

دختر بهاری سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 http://dailylog.persianblog.ir

به سلامتی ایشالا. مبارک باشه و پر شادی و موفقیت

ممنون عزیز دلم

توتی سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:57

سلام
وایسا ببینم اینجا یه خبراییه یا قراره یه خبرایی بشه؟ باران جونم بیا بنویس برامون
از اون خبراست دیگه نه؟ زودی بیا که دلم آب شد!!!

خبرای خوش عزیز دلم . ازدواج کردم سرم که خلوت شه میام برات مفصل می نویسم ان شالله

بانو سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:11

تبریک مى گم... ایشالله خوشبخت بشین...

ممنونم بانو جونی فدات

اردی بهشتی سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:09 http://tanhaeeeii.blogfa.com

مباااااارکه خوشبخت بشی الهی
خیلی خوشحال شدم عزیییییزم:*

ان شالله قسمت شما عزیز دلم

بهار چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:28

سلام . کوفتو عشق آغاز شد اینم شد نوشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بشین قشنگ و مفصل بنویس ........

بهار بخدا خیلی سرم شلوغه جشن رو رد کنم حتما میام ان شالله

توتی جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:58

بهار باور کن اینقدر خوشحال شدم اینقدر خدا رو شکر کردم الآن که دارم می نویسم اشک شوق از چشام جاریه بهار جواب تمام سختی های این مدت رو خدا بهت داد خوشبخت بشی عزیز دلم خیلی خوشحال شدم زودی بیا برامون همه چی رو بنویس زودی بیا ...

فدات بشم توتی جون ممنونم از محبتت ان شالله به همین زودی و با همین سرعت واسه شما عزیز دلم

ملیحه یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:24 http://bbm.parsiblog.com


فحش بدم خوبه ؟!
حالا من یه مدت نبودم یه مدت وبلاگ گردی نمی کردم یه مدت سرم توی کار خودم بود ، دلیل نمیشه که بی خبرم بذاری !
یکی از اولین چیزها و مهمترین چیزایی که توی طواف خونه خدا خواستم همین خوشبختی و عروس شدن تو بود بعد اونوقت منو بی خبر میذاری ؟!
حالا درسته دعاهای من چیزی نمیشه ولی بالاخره یادت که بودم
...
اصلاً قهرم

دلت میاااااااااااااااااد ملیحه جون بخدا سرم خیلی شلوغ بود عزیزم خب واسه آقا مسعود گزینش دوست خوب گذاشته بودم خبببببببببب
قهر نکنی باهام هااااااااااااا فدات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد