نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

هلاک شدم دیگه

دوستان حلال کنید گمونم امشب دیگه بخوابم فردا صبح بیدار نشم ؛ بس که این دو سه روز هر شبی که خوابیدم و صبح بلند شدم بدتر شده حالم .... منم که رودار دکتر برو نیستم .  

شب اول  بدن درد و لرز

شب دوم  تب و لرز شدید  

شب سوم گرفتگی ماهیچه های ناحیه کتف چپ و گردن   

اینو دیگه کجای دلم بذارم .... بدجور یه وری شدم

حالا مثلا کلی قرص و دارو گیاهی خوردم اینجوریم .... 

بابام هی می گفت مواظب خودت باش بیفتی اساسی می افتی هاااااااا

نظرات 3 + ارسال نظر
اردی بهشتی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:28 http://Tanhaeeeii.blogfa.com

ای بابا
مواظب خودت باش دختر
پاشو برو دکتر
این چه دعایی هست آخههههههههه

ب خوب نمی شه لامذهب کلافه م می کن این دهتراااا

توتی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:43

سلام
اول عمه شدنت رو تبریک می گم نمی دونم چرا عمه بودن شیرین تر از خاله بودنه؟!!!!!! اگه خواهرم بشنوه!!!!!!
می گم این سرماخوردگی رو درمان کن
خوشبه حالت رفتی زیارت یاد منم بودی؟

سلام عزیزم
ممنونم نمی دونم من که فعلا تا میام بگم عمه فدات می گم خاله قربونت
داستانی شده
معلومه که یادت بودم عزیزم درسته ترافیک کارام زیاد شده ولی عمرا اگه یادم بری توتی جونی

زهره پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:53 http://golesorkh.parsiblog.com/

سلااااااااااام
زیارت قبول
عمه شدنت هم مبارک

وای منم از یکشنبه تاحالا همینجوره
دیگه کلافه شدم حسابیییییییییییییییییییی

سلام عروس خانوم چطوری خانوم
ممنونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد