نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نامزد

اینهمه سال من نامزد داشتم و خودم خبر نداشتم؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟ 

دیشب با یکی از همکارای سازمان نظام مهندسی صحبت بود. متوجه شدم که بین همکاران سازمان اینجوری جا افتاده که من " نامزد " دارم .... 

حالا چرا نمی دونم ؟ حتی نمی دونم کدوم شیر پاک خورده ای همچین موضوعی رو شایعه کرده !!!  هدفش چی بوده ! تنها چیزی که تونستم بفهمم این بود که طرف از سر حسادت این حرفا رو زده !!! خیلی ناراحت شدم ، خیلی زیاد .... یعنی خصوصی ترین مسائل زندگی آدم باید جار زده بشه؟ اونم درباره یه خانم .... 

 تنها شک م به دونفره . هر دو هم مساله منو می دونن

یکی از همکاران که همیشه با آزارهاشون منو مورد لطف قرار می دن ، همون آقای مسئول که تو داستان اخیر هم رفتم سراغش و حسابی گله گی کردم بهش !

یکی از دوستان که کارمند نظام مهندسی هستش که بعیدمی دونم ایشون بوده باشه .... 

دنبال اینم که بفهمم کی بوده همچین حرفایی رو درباره من زده اونم اینهمه ســــــــــــال .... 

 یعنی اگه این همکارمون باشه آتیشش می زنم دیگه شورش رو درآورده. الان به قدری ناراحت و عصبی ام که اصلا فکرم کار نمی کنه! 

 شما یه کمکی بهم بدید چیکار کنم به نظرتون؟ اصلا پیگیری کنم موضوع رو؟ با توجه به شرایطی که دارم صلاحه ؟ بر عکس عمل کنم ؟ برم پیش رئیس سازمان شکایت کنم؟ .... 

 اعصابم حسابی خط خطیه

نظرات 6 + ارسال نظر
مانیا (مالزی نشین) دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 http://mn64.persianblog.ir

نامزد داشتی و رو نکرده بودی بهار؟!

خوبی وانیا جون؟ کجایی دختر وبتم که تخته کردی؟ نمی گی دلمون برات تنگ میشه؟
نگو که دلم خونه از دست این دله دیوونه های دور و رم .... خسته شدم از دستشونچیکارشون کنم بنظرت؟

توتی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51

خدا آدمای شایعه پراکنو خیر نده ایشالا
نمی دونم والا آخه اگه پیگیری کنی قضیه کشدار و بدتر نمی شه؟

چی بگم والله

بهار سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:00 http://sana1359.parsiblog.com/

من الان خودم اینقدر قاطیم که نظری ندارم بیا وبلاگم ......

سارا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:33 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

همچین ادمی توزندگیش خیر نمیبینه عزیزم خیالت راحت
به نظر من حتما بطور نا محسوس جستجو کن که این خبر از کجا اب میخوره به هر حال ادم باید بدونه از کدوم سوراخ گزیده شده .اما شکایت و شکایت بازی نه در شان تو ِ نه اینجور جاها زیاد فایده ای داره
اول ریشه ی شایعه پراکنی رو پیدا کن بعد هم بهش بفهمون ک فهمیدی

یادم ننداز که دلم خونه هر کاری کردم بهم نگفت طرف فقط به زور بهم فهموند که از همکارای آقا بوده. می بینی تو رو خدا....

ملیحه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:19 http://bbm.parsiblog.com

عجب آدمای الاغی پیدا میشن ها!!!

قربونت دهنت ملیح جون می بینی

رسول رضایی شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:00 http://www.rasoul-rezaei.mihanblog.com

سلام
طرحی تازه مرا به روز کرد
دعوتی به تنهایی پرهیاهو عزیز دل[گل]

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد