نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

والیبال

دم والیبالیستهامون گرم ....  

جاش نیست که الان یه تقدیر و حمایت اساسی از ورزشکارامون تو رشته های دیگه بجز این فوتبال نکبتی که فقط بلدن پول بیت المال رو بریزن تو جوب بشه؟  

رشته های قوی ای مث کشتی ، والیبال ، شطرنج ، کاراته و ...... 

همه شونو رو هم رو اندازه یه نصفه فوتبال تحویل می گرفتن هم خیلی خوب بود 

ولی انصافا دستشون درد نکنه  

گــــــــــــــل کاشتن 

 

یادش بخیر مام یه زمانی جوونی هامون یه پا باشگاه برو بودیم. چه عشقی می کردیم با والیبال .... 

 تیم والیبال مدرسه رو تو دوران راهنمایی دست داشتیم  

یادش بخیر" الهام حمزه ای" دوست دوران والیبال....  

چقدر بهم اصرار کرد ادامه بدم .... نرفتم .... ترجیح می دادم به درسام برسم  

خب مسئولین ارجمند و دور اندیش آموزش پرورش کشورمون یهو از سیستم سالی - ثلثی ؛ انداخته بودنمون تو سیستم ترمی - واحدی.... هر سه ماه یه کتاب عریض و طویل .... معلمام توش می موندن ما که دیگه جای خود داشتیم 

حق داشتم خب استرس درسامو داشته باشم ..... البت ضرر هم نکردم نتیجه ش رو الان می بینم ولی خب حیف از والیبال و رشته های مورد علاقه م که دود شد رفت هوا ؛ دیگه ادامه ندادمشون . بقول بچه ها ما هم تو اوج خداحافظی کردیم خب

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرحسین شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 http://mazhabi-dini.rozblog.com

با سلام ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات به ما افتخار دهید وبه وبمان سر بزنید و لطف کنید برای استفاده ار امکانات آن در آن عضو شوید

چشم

زهره شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:31

سلام چطوری؟

طاعاتکم مقبووووووووووول

خوبه که ماه رمضون امسال جمع تون جمع ِ
من که خودم تنهام
البته گاهی همسرجان هم هست
سحر ها البته!

واسه افطار هم همه ش نیس
خب بعد که عروسی کنیم من گناه دارم همه ش تهنا باشم افطارا
اصش من همه ش میام خونه بابام اینا


الان مشخصه دارم غر میزنم؟
گشنگی فشار آورده خب

اًیییییی غر غرو خوب نیس تازه عروس غر بزنه
الهی بچه م گشنه شه .
من فقط شدید ضعف میکنم گشنه م نمیشه زیاد

بازیگوش شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:59 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

دیشب منم حتی نگاه کردم:دی

قشنگ بید خب دم شون گرم حتی اگه ببازن

سارا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:14 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

واقعا دم شون گرمممممممم
امروز ظاهرا هدیه هاشون رو دادن
کاشکی یه فکری به حال این فوتبالیستها میکردن که بیشتر شون فقط بلدن تو زمین راه برن و ابروهاشون رو بردارن و دماغ عمل کنن

دقیقا موافقم باهات خانومی

ملیحه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:23 http://bbm.parsiblog.com

مسعود هم والیبالی هست ولی من نه ...
یعنی اصلا واسه من مسابقات ورزشی اینقدرها هم مهم نیست . عاشق ورزشم اما به نظرم چیزهای با اهمیت اینقدر هست که کشور باید روش سرمایه بیشتری بذاره تا ورزش و هنر و ..

خببببب اینکه البته....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد