نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

چاچر جدید

یک عدد چاچر خبرنگاری - کارمندی ابتیاع شد....  

بسی بسیار راحت تر و بهتر از چاچر سنتی خودمان است .... 

خیلی وقت بود دنبال یه همچین چیزی بودم ولی از اونجایی که هر تولیدی و خیاطی ای یه مدل درمیاورد باید حتما تک به تک سر می کردی ببینی بهت میاد یانه.... تا اینکه بالاخره خیاط مناسب یافتیده شده و خرید لازم صورت گرفت 

حسابی راضی ام ازش مخصوصا واسه گرمای تابستون پوششش عالیه

نظرات 6 + ارسال نظر
توتی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:08

چاچر چیه؟ توضیح لطفا

چاچر همان چادر می باشد پوشش خانوم ها بیرون از خونه

بازیگوش یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:10 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

مبارک عزیزممم
اولش گفتم خدایا چاچر چیه بعد فهمیدم میگی چادر:دی

ممنون خانومی دیگه این عبارات دیوونه گری ماست دیگه ... شما ببخشید

محبوبه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:29

مبارک باشه

ممنون عزیزم

طعم عشق دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:46

مبارک باشه. نوش جونت

مرسی کم الله خلیجی پوش حرفه ای

ملیحه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:37

خوب عکسشم میذاشتی من از کجا بدونم داری در مورد چی حرف می زنی خب ؟!

شرمنده گلم الان عکس مناسبی که نشون بده دم دست ندارم ان شالله بعدا

توتی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:07

حالا این چاچر چه طوریاس بگو شاید ما هم خوشمون اومد
خودت دوختی یا تو بازار از این مدل جدیدا اومده؟
من چادر دانشجویی استفاده می کنم.

نه بابا دختریم من از این هنراااااااااا ندارم دادم واسم دوخیدن.... همون چاچر خودمونه فقط جلوش دکمه می خوره جای دستهاشم آزاده .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد