نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

کابوس قورباغه ای

میگن قورباغه ت رو قورت بده هااااااااااااا مخصوصاً اونی رو که از همه زشت تره اول از همه بذار جلوت .... 

بزنم به تخته اگه خدا بخواد کارای اداره بعد شش ماه تقریبا ساعاتی پیش به روال عادی ش برگشت. رسماً شهید شدیم همگی.... اما کارای خودم همگی بهم ور شده و رو دستم مونده. مخصوصا این مصاحبه هه از همه بدتر و آزار دهنده اس ... 

دیشب رو اینقد بد خوابیدم و کابوس های چرت و پرت دیدم که خسته و کلافه بیدار شدم . نود و بوقی سالمه ولی بازم این استرس پنهان دست از سرم بر نمی داره انگار قراره اعدام شم مثلاً .... یکی نیست بگه خب اســــــــــــــــــــب بشین کارات رو یه بارکی تموم کن خیال یه ملتم راحت شه دیگه کشتی مون با این بی خاصیت بازی هات ....

نظرات 3 + ارسال نظر
زهره دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:38 http://golesorkh.parsiblog.com

بی خیال بابا
سخت نگیر اینقد

میگذره دیگه
به خوبی هم میگذره

می دونی زهره جان بس که کارام عقبه استرس دارم ولی خدا بخواد از دیروز چسبیدم بهش اگه وقت کم نیارم

زهره دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:38 http://golesorkh.parsiblog.com

بی خیال بابا
سخت نگیر اینقد

میگذره دیگه
به خوبی هم میگذره

بهار پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:46 http://sana1359.parsiblog.com/

واااااااااااااااااا !!!!!!! این چه طرز صحبت کردن با دوست منه ؟؟؟؟ بی خاصیت بازی یعنی چی ؟؟؟؟ خوب استرس طبیعیه منم همیشه دارم ولی زیادش خوب نیست .

دارم می پکم از استرس بهار
احساس می کنم همه چی یادم رفته دعام کنید تو رو خدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد