نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

هفته پیش رو

سلام دوستان عزیز 

حال می کنید هی میام و آپ می کنم ..... اینا نشانه های یاد گرفتن روش کار و اقدامات عملی و راه گشاست هااااااااا 

اومدم بگم این هفته به شدت نیازمند دعاهای سبزتون هستم واقعیتش اول هفته بعد یه مصاحبه دارم که بسی بسیار مهم و تأثیر گذاره برام اما متاسفانه تاحالا هیچ آمادگی اصولی پیدا نکردم براش و واقعا نگرانشم . هی هم دوستان و رقبا و رفقا زنگ می زنن و استرس بهم می دن و منو به تنبلی ها و اهمال کاریهام واقف می کنن عذاب وجدان می گیرم خب.... 

دعا کنید سرم بخوره به سنگ و بشینم این هفته رو یه کاری صورت بدم لااقل خیلی ضایع نباشم ..... 

ان شالله بعد از اون دیگه دستم بازتره سرمونم خلوت شده می تونم بیام و از شرمندگی این مدت همگی تون دربیام  

فعلا تا اون موقع یادتون نره هاااا +++++++++++++++++  

بچه ها ؛ پنج شنبه که کارشناسای مخابرات و شبکه اومدن هر کاری کردن نتونستن نت این همکار جقل مون رو وصل کنن و با وجود اینکه آنتن دهی چک شد و خیلی عالی بود نشد رو پی سی شون ارتباط برقرار شه . خودشم نبود .... من خیلی ناراحت شدم از این بابت چون هیچ دوس ندارم اینجوری شه ولی مسئول مون گفت ولش کن خودش میاد درستش می کنه اما نمی دونم درست شه یا نه ..... بهر شکل به من چه دیگه!  

خوشبختانه فعلا کنترل دست افراد نیست که بخواد فکر بی موردی بشه. مدیریت هم ظاهرا میگه برنامه ریزی واسه استفاده ش داره .... به نظر من اینجوری قطع هم که بشه دیگه چیزی نیست که رفتار ناعادلانه ای باشه و کوفت هم که باشه واسه همه مونه ....

راستی دیروز رو داشتید ..... بسی بسیار حال کردم از حضور و شعور مردم . حساسیتها و موقعیت سنجی ها و دقت نظرهاشون ...  

ما هرچقد هم با هم اختلاف نظر داشته باشیم در نهایت یه حرف داریم و اون عزت و سربلندی مونه ......  

می خوام بگم ما اومدیم و به بهترین نحو ممکن به وظیفه مون عمل کردیم الان دیگه نوبت شما منتخب عزیزه ..... واقعا مهم نیست کدوم یکی از شما 6 کاندیدا به این سمت برسید مهم اینه که از اصول و ارزش هامون دفاع کنید و به قولهایی که دادید پایبند باشید . 

امیدوارم وضعیت مردم و نابسامانی های حاضر به بهترین شکل رفع بشه و دیگه بشینیم به جای دعوا و درگیری بی خودی باهمدیگه باهم کشورمون رو پیش ببریم .... که ان شالله قطعا همین طور خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:25

موفق باشی :)

ممنون خانومی

بهار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:00 http://sana1359.parsiblog.com/

انشالا که مصاحبه خوبی خواهی داشت . تو چرا وبلاگ من نمیای ؟؟؟؟؟؟ معلومه کجائی تو ؟

ممنون این مدت که خب نت نداشتم بعدشم باور کن بهار اینقده سرم شلوغه شبهام کابوس می بینم حسابی کلافه م یه باری هم بهت زنگ زدم جواب ندادی خب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد