نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

هیییی

سلام دوستان خوبین؟ شرمنده از محو شدن ییهویی م از محیط نت.... نه اینکه بگم کلا وقت ندارم بیشتر بی نتی داره اذیتم می کنه ... جس خفگی و فلجی از نبود نت دارم و فعلا نمی تونم از این بابت کاری انجام بدم. همچنان منتظر دعاهای سبزتون هستم . ایشاله با یه سری تصمیمات قطعی خدمت می رسم

ممنون

نظرات 3 + ارسال نظر
بازیگوش شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:26 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

وای بی نتی وحشتناکه چی میکنیییییییییییییییی باهاش:-((((

وضعیتم اینی شده که داری می بینی دیگه خانومی

توتی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:34

سلام دعوتی به یه بازی من می دونم و تو اگه انجامش ندی!!!

توتی جونم شرمنده م بخدا نت ندارم و از اینورم کلی کار اداری و شخصی و .... ریخته روسرم الان از اون موقع هاس که باید اساسی قاط بزنم

زهره یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:38

عججججججججججججججب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد