نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

سلام گودر ...

بالاخره بعد مدتها تونستم یه وقت بذارم و این قالب و گودر وبم رو یه سر و سامونی بدم. البته خیلی از لینک های دوستانم هنوز توش نیست که تو یه فرصت دیگه ان شالله اضافه می کنم. فعلا جی میل خان سر بازی و ناسازگاری دارن و نمیشه با این نت قسطی کاری از پیش برد. دیگه شما به بزرگی خودتون ببخشید.  

باورتون نمیشه شونصد تا قالب رو امتحان کردم تا بالاخره این قالب صورتی یه نصفه نیمه به نظرم مناسب تر از بقیه اومد و با گودر سازگاری داشت .... که البت همچینم سازگار سازگار که نه .... ته لینک دوستان رو ببینید متوجه منظورم میشید. 

 دیگه فعلا بضاعت وقتی و نتی مون همینقدره شما به بزرگی خودتون ببخشید تا یه فرصت مناسب دیگه گیرش بندازم و بهتر از این سر و سامونش بدم .... 

 قالب قبلی م رو که شکوفه های بهاری گیلاس بود خیلی دوس می داشتم و با اسم وبم هم همخوانی داشت ولی نشد که بشه و هر کاری کردم نخوندش . مجبوری فعلا اینو داشته باشین تا بعد... 

راستی بطرز کاملاٌ اتفاقی یکی از هم دوره ای های دوره لیسانس با هام همکار شده. اولش نشناختم ولی بعد دیدم که بهههله خود خودشه...... چقد خاطره برام زنده شد..... یادش بخیر. 

 از طریق ایشون دیدم بهله یکی دیگه از همکلاسی های همون موقع هم همکار واحد دیگه ند. دیگه کلی ذوقیدم اول سالی از حس خوش همراهی یاران قدیم .  

در عرض چند دقیقه یه عالمه صحبت کردیم و از احوال بچه های اون زمان جویا شدیم. چقد بعضی ها پیشرفت داشتند نسبت به اون چیزی که زمان دانشجویی شون به نظر می اومد و برعکس اونایی که توقع می رفت به جای می رسن همین طور موندن و اییییییییییی می چرخن .... 

خلاصه که بهله دنیا خیلی کوچیکه ....

نظرات 5 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:46 http://http://yaghootekabood2.mihanblog.com/

چقدر دنیا کوچیکه..اندازه کف دست

زهره جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:21 http://golesorkh.parsiblog.com

قشنگه قالبت

ممنون عروس خوشگله

توتی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:09

سلام
دیروز نظر گذاشتم ولی پرید
قالبت ملوسه بهتر از قبلیه

سلام
ممنون گلم

طعم عشق چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 http://avalinnegahma.blogfa.com/

این ایمیل بعد ازثبت نمایش داده نمیشود

این که نوشتی یعنی چی ؟ خوردنیه ؟اسم منم که حذفیدی نامرد

چی؟
نگرفتم !!! یعنی بلد نیستی ؟
خب گودر گذاشتم هنوز فرصت نکردم آدرس شماها رو اضافه کنم ینی جاشو گوگل خان عوض کرده گمونم پیداش نمی کنم

طعم عشق دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:57 http://avalinnegahma.blogfa.com/

کوفت خو اگه بلد بودم از تو نمیپرسیدم . تازه پیام خصوصی وبلاگت کار نمیکرد خودم برات نوشتم خصوصیه . بی جنبه حداقل جمله اولش رو پاک می کردی

دیگه گذشته دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد