نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

شمای کلی از سال بعد ...

سلام دوستان بالاخره ما هم نمردیم و این آخر سالی روی ماه ایام بی امتحانی رو دیدیم.... جمعه آخرین آزمون رو دادم و سپردمش دست خدا.... جاتون خالی با دوستم حسابی گپ زدیم و صحبت فرمودیم.... دیروز هم به خونه داری و خواب و تلویزیون گذشت و ایضا امروز مطالعه کتب مورد علاقه.... آی که چه حالی می ده زندگی رو به روالی که دوس داری پیگیری کنی.... 

سالی که گذشت مجموعا برام سال خوبی بود پر از سفرهای قشنگ و خاطره انگیز .... تونستم به بخشی از خواسته ها و توقعاتم از سال جاری برسم و بخشی هم که محقق نشد رو باز پیگیر خواهم بود تا خواست بالا سری چی باشه... 

دوس دارم سال آینده سال پرباری از لحاظ عاطفی باشه و همینطور سال شکوفایی مالی ... جوری که بتونم بیشتر کمک حال خانواده باشم و علاوه بر رفع مسائل اقتصادی خودم بتونم به اونا هم بپردازم.... ادامه تحصیل بدم و از همه مهمتر شادتر زندگی کنم جوری که از زندگی م رضایت مندی بیشتری داشته باشم.  

به امید روزها و شبهای بهتر و پربارتر در آینده 

.

ولی خودمونیماااااااااااا تو روح هرچی روح خالی بنده ... خب ۹۱ تموم شد دیگه کی اونوخ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ستوده یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:43

سلام ...
پیشاپیش ..آغاز سال 1392 را به شما تبریک میگم ..
امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی را در سایه سار مهر الهی ..پیش رو داشته باشید ..
التماس دعا
بهشتی باشید[گل]

مزدوج شدی؟

سلام گلم
ممنون
منم تبریک میگم
ان شالله
نه خانومی

ستاره آسمان دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 http://son56.persianblog.ir

ایشالا سال 92 به تمام خواسته هات می رسی و هر روزش برات خوشبختی است

ممنون عزیزم
ان شالله

توتی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:50

سلام خانومی
خوبی؟
خوشحالم که سال 91 سال خوبی بوده برات
راستی بهار منم تو فکر اون روحه بودم که بابا عجب دروغگو یی بوده!!!! حالا هنو 2 روز مونده خدا رو چه دیدی؟
پیش منم بیا

سلام گلم
ممنون
می بینی خواهررررررررررررر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد