نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

دردش میاد آخه ...

جاتون خالی دیروز یککککککک امتحانی دادم که نگووووووووو روی هرچی بیغ و شاسکول بود سفید شد.... 

اولش که یکم دیر رسیدم و چون درب ورودی محل آزمون خیلی شلوغ بود دیر رسیدم یعنی دقیقا ساعت اعلام شروع آزمون روی کارت ورود به جلسه من تازه داشتم دنبال ساختمان محل آزمون می گشتم حالا پروسه تحویل کیف و پیدا کردن صندلی و ... بماند. تو صف تحویل کیف که ایستاده بودیم یهو دیدم اه اه پاک کن و ... جا مونده رسما فقط خودمو برده بودم . به خانم جلویی که داشتیم باهم صحبت می کردیم می گم اه پاکنم هم جامونده . میگه : عیب نداره پاک کن من بزرگه باهم نصفش کنیم. اونوخ من هپروتیان یهو نفهمیدم چطور شد خیلی جدی بهش گفتم نه مرسی آخه گناه داره دردش میاد!!! بعد یه لحظه خانومه به من زل زد و من به اون.... و من که تازه دوزایم افتاده بود چه سوتی دادم خندم گرفت و به این ترتیب حفظ آبرو شد و دخمرخانوم فک کرد من ذاتا شوخ طبعم و دارم باهاش شوخی می کنم که با خنده پاک کن رو نصف کرد و گفت دیدی دردش نگرفت.... 

بعدشم که رفتم سر جلسه میبینم به به کارت نوبت عصر رو پرینت نکردم اصلا کلهم ندیده بودمش ... بعد یه عالمه بدیو بدیو رفتم باجه رفع نواقص و با کلی خواهش تمنا دادم برام پرینت کرده ..... 

هوا هم که سرد بود هااااااااااااااا . ینی اصلا فکر نمی کردم اینجوری یخ بزنم تو سرما. سوز کویر هلاکم کرد ینی.....  

تازه شم یه سنجاقک خوشگل پیدا کردم که فک کنم یخ زده بود طفلی! آوردمش واسه تاکسیدرمی و قاب کردن های بعدی .... هنرها و کمالات همایونی رو داشته باشین هااااااااا

کلهم این دست آزمونها برای من٬ از باب آشنایی با هم کسوتی ها و دوستی های کاری بعد عالیه.... 

خلاصه جونم براتون بگه که به همه هدفی میرسیم الا هدف شریف علمی رقابتی ش.... 

حالا ان شالله که خدا بخواد و قبول شیم اینقد هول هول زدیم براش و پاک کن مردم رو درد آوردیم نصف شده .... 

خواهشا دعا کنید لااقل امتحان آخری رو دیگه رو سفید شم .... خداییش موضوع حیاتیه .... جمعه هم اون رو از سر باز کنم یه نفسی میکشم این دم عیدی .... کلی کار انجام نشده و خرید رو دستم مونده و فرصتی نیست ..... 

بچه ها خواهشا یادتون نره دعام کنین از شوخی گذشته خیلی اوضاع قاراشمیشی دارم اگه از این آزمونها نتیجه نگیرم باز تا یه مدت دپسرده شده و به پاچه ها مختلف جهت گرفتن نیاز خواهم داشت . 

ممنون که همچنان به یادم هستین.

نظرات 4 + ارسال نظر
طعم عشق یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:44 http://avalinnegahma.blogfa.com/

حتما قبولی دختر من میدونم چقدر زحمت کشیدی . خودتو ناراحت نکن من که کلا مطالب برام جدید بود فکر کنم تو این دو سال علوم رو عوض کردن . باور کن

مگه شمام آزمون دادی کلک

طعم عشق دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 http://avalinnegahma.blogfa.com/

عزیزم من یه پای ثابت این آزمونم مگه نمیدونی .می خوام اسمم رو توی گینس ثبت کنم

بهار جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:50 http://sana1359.parsiblog.com/

آخی بهار مسکن نبرده بودی واسه پاک کنه ؟ خیلی بی رحمی بابا . می دونی دردش میاد ولی مسکن نمی زنی واسش ؟؟؟؟!!!!!!
بهار جون شما حتما خودتو به یه دکتر روانپزشک نشون بده عزیزم رسما خل شدی ......
امتحان هم انشالا که قبول میشی . خدا بزرگه .....

لحظه های امسال پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:58 http://golarafatemi.blogfa.com

سلام دوستم. سال نو مبارک..و البته فر رسیدن ایام فاطمیه رو هم تسلیت میگم...
نوشت هات به دلم نشست...مث خودم مینویسی.... بی ریا و ساده...بدون ادا و اطوار...
نوشته هاتو دوس دارم...
موفق باشی..

سلام ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد