نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نه نه سرما دست شما مرسی ...

ینی امروز غافل گیر شدماااااااااا.....  

هواشناسی دیروز و امروز رو واسه شهر ما بارندگی پیش بینی کرده بود . از اونجایی که دیروز که پیش بینی بارون رگباری بود و کلیا کوفت هم نبارید امروز که برف بود رو گفتم عمرا دیگه بارندگی داشته باشیم . معمولا هم اینجا این شکلی از آب درمیان پیش بینی ها و ما حسرت کش یه چیکه برف و بارونیم .... صبحیه که رفتم حیاط وضو بگیرم و خواب از کله م بپره داشت نم بارون می زد گفتم بیخیال بابا تا سپیده بزنه قطع شده .... اما وقتی حاضر شدم و زدم بیرون با دیدن صحنه برفی که رو زمین نشسته یه لحظه خشکم زد. وقتی هم که به خودم اومدم انقده ذوق کردم که اصلا یه عالمه انرژی گرفتم ... 

 خواستم برم بچه ها رو بیدار کنم گفتم بیخی باورشون که نمیشه تام بلند شن از خواب قطع شده .... ولی بارید هااااااااااااا انقد سنگین بود که برف پاک کن جواب نمی داد تو راه .... انقده ذوق مرگ بودم که اصلا هواسم به هیچی نبود هر روز که مسیر رو یا غر می زدیم یا فوق فوقش حرفامون معمولی بود امروز آنچنان ذوق داشتم که اگه خجالت نمی کشیدم می پریدم وسط حیاط اداره به برف بازی....  

زنگ زدم خونه آبجی بزرگه که آجی بچه ها رو بیدار کن بیان برف بازی..... برف اومده .... نشسته الانه که قطع شه حسرت بخوریناااااااااا

آخ اگه بدونین آخرین برف اینجا که من قنجیشک هم خودمو پاسوز کنکور کردم سال ۸۶ بود. همش هر سال افسوس می خوردم و می گفتم اه کنکور گذشت و رفت ولی برف از دستم رفت که رفت... حیف .... اما امروز حسابی ذوقامو کردمو و رفتم زیر برف جاتون خالی هنوزم داره می باره و از شانس خوبمون امروز سرمونم خلوته با همکارا رفتیم حیاط و عکس گرفتیم بعدشم که اونا یه کم باهمدیگه برف بازی کردن و اومدن داخل انقد باحال بود مدیر و کارمند و ....همه باهم گوله برف به هم پرت می کردنانقده مزه داد ....  

الانم اومدم فقط اینا رو بنویسم و اگه نت وصل بود آپلود کنم و بپرم وسط حیاط حداقل زیر برف قدم می زنم و لذت می برم.... الان انقده ژرانرژی ام که کلا یادم رفته امروز و فردا و ایضا جمعه آینده امتحانات مهم و سرنوشت سازی دارم و هیچی نخوندم .... بیخیال بابا بذار یه ذره هم خوشمون باشه دیگه معلوم نیست کی برف بیاد که ....

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم اردیبهشت پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:06 http://spring1.blogsky.com/

برف ما رو هم دیروز غافلگیرکرد
البته جنس غافلگیری ماباشمافرق می کرد

چه فرقی داشت اونوقخ کلک؟؟؟۱

مریم ومحسن پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:59 http://salysky.persianblog.ir

منم حسابی غافلگیر شدم
دلم برف بازی می خواد شدیدددددددددددددد

آخه دختر با اون فنقول چجوری می خوای برف بازی کنی خب؟

توتی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:37

سلام
خوش به حالتون!!! منم برف میخوام منم بارون می خوام
اینجا هوا کمی گرم شده یعنی یه جورایی بهاریه
حیف سرما

عیب نداره توتی جون عوضش قبلا حسابی بارید اونجام
بازم می باره خدا بخواد هنوز وقت هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد