نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

این رو زها هر روزم تقریبا داره مث دیروز می گذره. اونقدری که در توان و همتم بوده و از عهده ش بر می اومدم تلاش کردم ٬ دیگه نتیجه با خداست. ان شالله تصمیم دارم از اول هفته بعدی یه ذره بیخیال شم و به خودم برسم گور بابای محترم هر چی موند و میشه براش وقت گذاشت.... 

ولی کاشکی بشه نتیجه بده تلاشها .... هرچند کم بوده و دیر ولی خب آق خدا تو بخوای میشه هاااااااااا 

بچه ها لطفا منو تو دعاها و طلب خیرهاتون فراموش نکنید

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 http://golesorkh.parsiblog.com

ایشالا که هرچی خیر هست پیش میاد :)

ان شالله

باران دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:22 http://www.havaye-baran8.blogfa.com

دلتنگ که باشی ،
آدم دیگری می‌شوی
خشن‌تر.. عصبی‌تر..
کلافه‌ تر و تلخ‌ تر
و جالبتر اینکه
، با اطرافیان
هم کاری نداری
همه اش را نگه میداری
و دقیقا سر کسی
خالی میکنی ،
که دلـتنگ اش هستی...

شایدم
البته اگه دستت بهش برسه که دلتنگی از یاد می ره دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد