نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

عنبر النساء

در راستای بهبود فضای وبلاگ و درآوردنش از حال و  هوای گرفته ش جونم براتون بگه که : 

همسو با آبدارچی محترم قبلی مون که براتون گفته بودم بسیار فعال و کوشا هستند و خیلی تمیز البته.... یه همکار جدید اومده واسمون جایگزین ایشون که البته تقریبا با هم یه پا می رن ولی خب ایشون در قیاس با اوشون خیلی خیلی بهترن و البت این تاثیرات قشنگ رو از آموزش های اول اشتغالشون از قبلیه واگرفتن... 

 جونم براتون بگه که چند روز پیش که صبح اومدیم اداره دیدیم به به چه بویی پیچیده انگاری دهاته !!!! یکی از همکارامون رد می شد دیدم چشاش شده قد یه عدس .... قرمز قرمز..... اون یکی اومد دیدم کلا چش نداره ... 

همکارای اینورسالن هم کمپلت در اتاقشون رو بستن و ماسک زدن .... میگم آقای .... چه خبره؟ بوی چیه داره میاد؟ میگه هیچی خانوم ... چیز خاصی نیست!!!! بعد اون یکی غش رفته از خنده میگه به کسی نگین آقای ... عملش سنگینه فعلاً مست کرده نمی فهمه!!! بیایین آبدارخونه خودتون ببینین!!! با یکی دیگه از همکارا که اصالتاً بومی اینجاست رفتیم آبدارخونه دیدم روی گاز یه چی سوخوندن.... بعد اینا هی می رن یه پُک دود می گیرن از اون جسم در حال سوخیدن و بر می گردن.  

همینجوری موندم که چی به چیه اینام غش رفتن از خنده ... منم هاج و واج!!!!!  

این یکی همکارم که باهم رسیدیم اداره دوزاریش افتاده ؛ غش غش خنده ای زده و میگه هیچی خانوم .... پشکل ماچلاق سوزوندن !!!  

میگم : چی چی سوزوندن؟  

میگه : عنبر النساء  

میگم: چی هست حالا که انقد بو میده؟‌ یه جوری بود بوش ....

اون یکی میگه : پشکل ماده الاغ ... واسه درمان عفونت و ... خیلی خوبه. دیدیم همه سرما خوردن و هوا ویروسیه گفتیم یه کم دود بدیم هوا ضد عفونی شه!! 

یهو یادم افتاد که یه بار واسه مامان خودمم تجویز کرده بودن ؛ خواهری رفته بود بخره دیده بود چیه حرصش دراومده بود گفته بود اصلاً چرا عنبر النسا... عنبر الرجل ... اه اه .. این دیگه چیه؟ .... و ما اون روز کلی تو خونه گفتیم و خندیدیم که راه بیفتی دنبال الاغ ماده و اون پی پی کنه تو جمع کنی بیاری خشکش کنی داروخونه بفروشی به ملت که ضد عفونی میکنه!!!! 

حالا می بینم که نه بابا انگار از اون ضد عفونی کننده های خفنه هرکی استفاده کرده کلی تعریفش رو می کنه مخصوصاً واسه خانوما عالیه....و برای همینه که بهش میگن عنبر النساء.... 

تو گوگل سرچ کردم دیدم به به ما خبر نداریم عالمی دارن از وجودش فیض می برن....  

قدیمی ها هم عجب دهترهایی بودن هااااااااا

حالا آبدارچی محترم  که دیدن یه سری از همکارا از بوش بدشون میاد اومدن واسه بهبود وضعیت تنفس همکاران گرام اسپند دود کردن که هم خاصیت ضد عفونی داره و هم عموم بوش رو می پسندن.... این یکی همکار هم اومده بود از روش خوش بو کننده هوا زده بود .... ینی خدا وکیلی تو سالن نمی شد راه رفت دیگه....مخصوصا دم دمای سرویس بهداشتی.... تو سالن با این عطر خوش که با رایحه اونجا به هم قاطی شده بود بیهوش میشدی دیگه.... 

همکارایی که از اونور میخواستن بیان اینور باید ماسک می زدن .... این همکارمون که خودشم دود داده بود اومده میگه خانوم .... تو سالن یکی بیاد آبرومون میره انگار با... دادن بو فاضلاب میاد دیگه....  

اینم از شاهکارای آقایون وقتی میخوان جا پای خانوما بذارن ....

نظرات 6 + ارسال نظر
اردی بهشتی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:38 http://tanhaeeeii.blogfa.com

بهار یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:47 http://sana1359.parsiblog.com/

دست رو دلم نذار بهار که خونه . من خییییییییییییلی به خاصیت این عنبر نسارا واقفم ولی افسوس که بخاطر فیزیک خونه مون از طرف خاله م اینا اجازه استفاده ندارم . یعنی 5 ثانیه پس از استفاده فحش و بد و بیراهه که از طرف دختر و پسر و شوهر خاله نثار من دربه در میشه که خفه شدیم از بوی گند !!!!!!!!!!
همشم بخاطر اینه که دودها مستقیما میره بالا و توی دستشوئی و سالن اونا متمرکز میشه و بوی بسیار بدی تا مدتها ایجاد می کنه . البته فکر نکنی من از رو میرما بهرحال در بعضی مواقع علیرغم همه مخالفتها و فحش و بد و بیراهها استفاده می نمایم .
ولی واقعا معجزه می کنه هر چند بوش غیرقابل تحمله .

من استفاده نکردم تابحال ولی میدونم خواصش رو

نیلوفر دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 http://nilo0ofar.mihanblog.com

نشنیده بودم تا حالا عنبر لنسا!!!!
بی خیال بابا من حاضرم 100 تا آمپول بزنم واسه عفونت از این عنبر منبر استفاده نکنم!!!
آبدارچی هم چه سرخوشیه هااا

نه بابا این آمپول ها و .... دوشاهی هم نمی ارزه!!!پیشنهاد میکنم یه بار امتحان کنی نیلو جونم
آره اون که سرخوش سرخوشهههههه

زهره چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 http://golesorkh.parsiblog.com

ستاره آسمان چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 http://son56.persianblog.ir

عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تا حالا نشنیده بودم !

یه سرچ بزنی به درجه شهرتش پی می بری عزیزم. منم اولش دقیقا همین شکلی شدم

ملیحه جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:37 http://bbm.parsiblog.com

اومدی و رفتی و ... ندیدمت

عیب نداره عزیزم خب شیفت داشتی عقد کنون داداشی هم که بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد