نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

امام مهربانم دریاب ما را...

به امید خدا فردا عازم مشهد الرضا هستم . باز می رم پابوس امام مهربون.... حس خاصی به امام رضا (ع)‌ دارم . هر وقت می شنوم کسی داره می ره زیارتش یا الان اونجاس یه غبطه خاصی بهش می خورم و میگم خوش بحالش.  

سفر این دفعه م داستان ادای یه نذره .... لطفی که آقا اواخر سال گذشته در حق من و خانواده م داشتند و حالا بابت اون قراره تا ۱۸ سال با نی نی گولومون بریم پابوس امام مهربون . ان شالله که خودش بطلبه و لیاقتی بهمون بده تا هر سال این نذر رو ادا کنیم.  

میگمااااااا دیگه آخرای این نذر نازنین زینبم شده یه خانوم و من یه پیره زن غر غرووووو ... اگه عمری باشه البت... 

چقد دوس دارم وقتی میام آقا بقیه خواسته هامم از خدا برام گرفته باشن... هرچند اون مهربون تر از این حرفاست و قطعا حکمتی در کاره... 

حالا دیگه به قول زهره جان :‌التماس کنید دعاتون کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
بازیگوش یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:59 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

واااااااااااااااااااااااااااااااای بهااااار من خعلیییییییییییییییییی وخته نرفتم دلم لک زدههههههههههههههههه فقط ازشون بخواه منو بطلبن همینننننننننننن:-(((


سفرت بی خطر عزیزم خووش بگذره:-***

حتما عزیزم رو چشمم
ممنون ان شالله به زودی زودی قسمت شما

ملیحه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:49 http://bbm.parsiblog.com

التماس شدیــــــــــــــــــــد ...
واسه وضعیت شغلی و درآمد همه ی جوونا مخصوصا شوهر من هم دعا کن

ملیحه جون شما که خودت سر چشمه نشسته ای
بازم رو چشمم حتما

توتی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:35

خوش به سعادتت

طعم عشق یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:56

خوش به حالت . منم دلم خیلی گرفته میخوام برم مشهد. نم نم خانم این رمز عبورت رو کی می خوای بدی به من . خوب بچه الان کنجکاوه . تو می تونی جواب آیندگان رو بدهی آیا؟ وقتی ازت می پرسن چرا مانع رشد بچه شدی و به سوالاتش جواب ندادی؟ ها میتونی ؟ بگو دیگه زود باش جواب بده

دخترک یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 http://nasinej26.blogfa.com

رمز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد