نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

یا ستار ...

کلیپی به دستم رسید. دیدمش. ضمن اینکه می دیدم با خودم می گفتم چقدر وقیحن بعضی هاااااااا مگه این کار اونم این شکلی و قاچاق مرگی چقد ارزش و حتی عایدی داره که حاضرین شخصیتتون رو براش لگد مال کنین؟ 

 کلیپ تموم شد. یه لحظه از ذهنم گذشت که مگه خودت کم غلط زیادی کردی؟ چطور خودتو سرزنش نمی کنی که اون غلط ها رو کردی؟ خب کلیپ رفتارهای زشت تو رو هم یکی هست که حتی اگه هیچکی هم ندیده باشه می بینه!!!! ضایع ....خاک بر سر ارزش داشت جلوش اینجوری خراب کنی خودتو ... تازه بدتر از اون ..... پیش اونایی که همیشه دارن زیرآبت رو می زنن و اون حمایتت می کنه هم خجالتت رو کشیده هاااااااا...  

 موقعی که در شرایط خاص خویشتن داری می کنی و اون پز تو رو به اونا میده خوبه یا این ؟کدوم بهتره؟ لگد مال کردن شخصیت و شان انسانی ت یا.... 

حالا اگه طرف تو صبور و مهربون و پرده پوشه حقه که دریدگی کنی؟ کی میخوای خجالت هم بکشی؟؟؟؟ 

یا ستار العیوب خودت کمکم کن. خودت پناهم بده .....

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 http://sana1359.parsiblog.com/

ای ا ف غ ا ن ی چند روز پیش بود کلیپت رو تو اینترنت دیدم . این چه کاری بود کردی بی ترفیت ؟؟؟؟؟ خجالت نکشیدی ؟؟؟؟؟ حیا هم خوب چیزیه بخدا ؟؟؟؟
ستاد ایجاد رعب و وحشت .......
واقعا که اگه خدا ستار نبود چه به سرمون میومد ولی کاش ما هم یه کم یاد می گرفتیم ستار باشیم ......
مثلا من نباید می گفتم کلیپ تو رو دیدم ولی گفتم .......

ای نا ستار....

توتی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:11

سلام عزیزم
همین پرده پوشی و صبوری خداست که ما رو اینهمه گستاخ می کنه تا بدون خجالت کشیدن فقط گناه کنیم ... خودش بهمون رحم کنه ....

ملیحه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:51 http://bbm.parsiblog.com

آره راست میگی منم گاهی یادم میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد