نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

حال و هوای پایان ترم و امتحان ....

امروز جلسه آخر کلاسهای دانشگاهی م تو این ترمه ... هفته امتحان پیش نیم ترم یکی از کلاس ها رو گرفتم. بچه ها با استرس هی می رفتن و می اومدن و واسه خودشون درس می خوندن و از همدیگه سوال می پرسیدن وقتی هم که برگه ها رو بین شون پخش کردم از چهره بعضی ها شون می شد فهمید استرس دارن یا نرسیدن درست و حسابی بخونن .... و من اما برای خودم ریلکس نشسته بودم تو جا استادی و نگاشون می کردم .... یادم افتاده بود به زمان دانشجویی  خودم و آزمون هایی که اون زمان می دادیم. ماهم دقیقا همین جوری تو هول و ولا بودیم تا امتحان رو بدیم و بشینیم چک کنیم جوابها رو چجوری زدیم....و استادا هم دقیقا همینجوری می شستن و راحت نیگا می کردن ... 

 بماند که اون موقع نمی دونستیم استادا هم همه این دوره ها رو مث ما طی کردن و حتی همین الانشم مث ما فقط یه کم جلوتر از ما تو هول و ولای طرح سوال استاندارد و مطالعه و آمادگی واسه تدریس و ....ند.  

چقد دوس دارم بازم دانشجو بشم البته در مقاطع بالاتر. 

هم دوستی هاش دوستی هستش و هم سیستمش با محیط کار و رقابت و زیرآب زنی و ... فرق داره .... بقول دوستم که می گفت بین همکار جماعت واسه آدم دوست درست و درمون درنمیاد... اصلا فاز کارای علمی پژوهشی با فاز کارای اجرایی خیلی فرقشه.... 

گمونم ثبت نام دکترا شروع شده .... با تمام علاقه ای که دارم واسه ادامه ٬ دستم نمی ره برم ثبت نام و خریددفترچه .....انگاری سرخورده شدم

نظرات 6 + ارسال نظر
مدیر تنهای انجمن های mtpars پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:26

سلام بی معرفت،دوستت تو عمرش یه وبسایت درست کرد حتی نیومدی یه سری بزنی..
عیب نداره..حتما بازم می خوای بگی آدرسش یادت رفته اشکالی ندار،منم دیگه آدرس نمیدم،اصلا نمی خوام دوستی تورو
یادت باشه..هیچی ول کن

ولی من اصلا شما رو نمیشناسم خودتون رو معرفی نکردید

الکترو اسموک پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 http://javanbazar.com

دوست خوب من با ما تبادل لینک میکنی ؟ آیا ؟
اگر مایل بودی سایت من را باعنوان الکترو اسموک لینک کنید .
و سپس تو بخش نظرات سایت عنوان لینکتون را بگید تا منم شما رو لینک کنم .
با تشکر
http://www.javanbazar.com
پیج رنک گوگل 2
بازدید روزانه : 800

نه ممنون

راضیه پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:41 http://2629.blogfa.com/

ااااا الان تو از اون استادایی هستی که اون بالا میشینن...

من هنوز تو این پایینام..خودایا ینی میشه من برم اون بالاها؟

ای بچه شیطون تیکه می ندازی... یالا تعظیم کن به میتی کومون بزرگ... دهههههه

توتی جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:23

سلام
خوش به حالت من آرزومه استاد بشم
ایشالا موفق باشی بهار جونم

سلام توتی جون همچینم دور از ذهن نیست خانومی کار شاقی نیست که دخملم اراده کنی استاد شدی هزار هزار بهتر از ماها
ممنون گلم

زهره جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 http://golesorkh.parsiblog.com

سلام خانومی
خوبی؟
کم پیدایی

نمی دونم چرا هیچوقت تدریس رو دوست نداشتم.
خوبه که دوست داری و دنبال میکنی
موفق باشی :)

سلام زهره جون چی بگم والا الکی الکی عمر و روزگارمو دارم ژر می کنم ...
ممنون

طعم عشق شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://avalinnegahma.blogfa.com/

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکی است.
یه ذره ماروهم تحویل بگیر بارون بهار

ای بترکی با اون قسم فاجعه ای که تو ایمیلت واسم فرستاده بودی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد