نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

عزاداری هاتون قبول

سلام دوستان عزیزم 

عزاداریهای همگی تون مقبول درگاه حق.... امیدوارم مزد  عزاداریها ٬نذر ها و زحماتتون رو از خود آقا بگیرید... دهه اول محرم هم به سرعت برق و باد گذشت و هنوز هق هق گریه هامون واسه مظلومیت حق پابرجاست. 

از مسائلی که این مدت گذشت و بهتون گفته بودم که سعی می کنم براتون بگم بگذریم چون وقتی بدیهایی رو که در حقت می ره رو مجدد بازگو می کنی مخصوصا اگه یه مدت گذشته باشه  دوباره حرصت درمیاد و انگاری کینه هات سرباز می کنه ....اگه بازم اذیت م کردن میام و شرح کامل می دم براتون.... همینقدری بگم که اینقد اذیتم می کنن که دیگه دوس ندارم سرکار بیام هرچند که برای من عادت کرده به فضای کار همین نیومدن هم سخته ... پس فعلا سکوت می کنیم به امید بهبود شرایط ....  

اما از خونه بگم که این چن روز همش به عزاداری ها و مجالس روضه و هیئت گذشت و خب طبیعیه تو این ایام.... دامادهای گرام حسابی آش و لاش شده بود نمی دونم چرا ... طفلی ها چش خوردن انگار .... کوچیکه که رو دستش شیشه قدی در خروجی ریخته و شونصد تا بخیه خورده بود اون یکی هم رفته بود کلی همت مضاعف واسه نذری برادرش و اساسی تب و لرز کرده و افتاده تو رختخواب.... داماد ارشد هم که طفلکی یه مدتیه از بابت کارش بشدت اذیت میشه و نهایتا هفته گذشته استعفا داده و فعلاً جویای کاره ....  

و نهایتاً اینکه بازهم از همگی شما دوستای عزیزم درخواست دعای خیر دارم باشد که از شر من و  درخواستهام راحت شوید و آسوده ....

نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 http://www.shoghezohor.blogfa.com

اَللّهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِمٍ بِاللَّعْنِ مِنّى وَ ابْدَاءْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثّانِىَ وَالثّالِثَ وَ الرّابِعَ
اَللّهُمَّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً وَ الْعَنْ عُبَیْدَ اللَّهِ بْنَ زِیادٍ وَ ابْنَ مَرْجانَةَ وَ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ شِمْراً وَ آلَ اَبى سُفْیانَ وَ آلَ زِیادٍ وَ آلَ مَرْوانَ اِلى یَوْمِ الْقِیمَةِ

سلام
ایام شهادت امام حسین (ع) را به شما تسلیت میگویم.
از شما دعوت میکنم تا در ختم قرآن کریم هدیه به امام حسین (ع) و شهدای کربلا شرکت کنید

ملیحه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:18 http://bbm.parsiblog.com

چرا اینجوری شدن این طفلی ها !!!

مامان کیارش سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16

انشاله که داماداتون به زودی خوب بشن و مسائل تو هم به زودی حل بشه البته به خوبی

ان شالله

بهار سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:29 http://sana1359.parsiblog.com/

من که گمون نکنم از دست تو خلاص بشیم ولی بازم چشم می دعائیم ........
خداوند همگی دامادهای گرام را بشفاید .

ممنون بهار

سارا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:47 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

اخی دامادای طفلی خوب میشن ان شالله ...
تو این شبها خیلی دعا کردم خدا یه داماد خوب دیگه به مامانت بده ان شالله

ممنون عزیز دلم
ان شالله

من و تئاتر چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:13 http://manvatheater.blogfa.com

سلام دوست عزیزم . وبلاگ خوفی داری ... خوشحال میشم به منم یه سری بزنی . اگه با تبادل لینک موافق بودی بگو

بای

توتی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 http://mydayss.blogfa.com

سلام عزیزم
بهار جونم خوش به حالت چقدر صبوری ایشالا خدا پاداش این صبوری هاتو یه جا بده
داماداتون چش خوردن فک کنم یه اسفند براشون دود کنین
ایشالا به لطف خدا مشکل همه حل بشه
خیلی التماس دعا دارم هر وقت دلت بارونی شد به یاد منم باش ...

سلام عزیزم
مگه چاره دیگه ای هم دارم خب.... تا بوده و هست همینه دیگه
چشم شما هم منو فراموش نکن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد