نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

گویند که در شفاخانه قرب حسین(ع) ، دردها را عباس(ع) درمان می کند.

سلام دوستان عزیز و مهربونم  

عید میلاد امام رضا(ع) رو تبریک میگم.کاشگی میشد یه همچین روزی اونجا تو حرم باصفاش مهمون بودیم. کاشکی مث کفترای حرمش بودیم ؛چرخ می زدیم دور حرمش ٬ طواف می کردیم آقامون رو..... واقعا دلم هواشو کرده کاش بازم برم پابوسش......

اگه خدا بخواد یه سفر در پیش دارم..... می خوام برم کربلا..... ان شالله یکشنبه یا دوشنبه هفته آتی یعنی میشه ۱۰ -۱۱ مهر..... تا ۱۹-۲۰مهر برمی گردیم..... خیلی دلم میخواد اومدم صاف برم امام رضا (ع)..... دلم تنگشه.....  

راستیتش داداش و خانومش باعث و بانی سفر شدن ٬ به منم از اول می گفتن و هی اصرار که شما هم بیاااااااااا...... واقعیتش رو بخوایین خیلی دلم نمیخواست برم یه جورایی مث اینکه با خودت جر کنی ؛ مث بچه ای که یه چیزی میخواد بهش نمی دی قهر میکنه وایمیسه و دیگه راه نمیره ..... نمی دونمم چرا هی می گفتم نه تااینکه مامان گفت چرا نمیای بریم گفتم هم پول ندارم هم هم که چه فایده؟ اون دفعه دست خالی اومدم......البته خب حرفم از ته دل نبود و اوندفعه هم نجاتم دادن از یه خطای بزرگ و همین برام بزرگترین صله بود.... 

خلاصه که سرتون رو درد نیارم یه روز موقع صبونه نشستم با خودم حرف زدن..... یه کم خودم خودمو دعوا کردم که چته؟ خجالت نمی کشی؟ یه کم روتو کم کن .... بی ترفیت و .... پولشم قرار شد قرض بگیرم فعلا با منبع تامین هزینه حق التدریسهامون که قراره این روزا تفضل بفرماین حضرات گرام.... 

خلاصه این شد که جاگیر شدیم تو کاروان داداش اینا... داداشی و خانومش ٬ مامان و بابا ٬ آبجی کوچیکه و همسر محترمشون ٬خواهری ٬ خاله خانوم و اینجانب....  

شاید طلبیده شده باشم ؛ نمی دونم ولی امیدوارم که .....

دعاگوی همه شما دوستای عزیزم خواهم بود بشرطی که شما هم منو از دعاهای خیرتون فراموش نکنید که همچنان سخت مختاجم هرچند دیگه تکرارش لطف چندانی نداره ولی ازتون عاجزانه التماس دعای خیر دارم.....دعا کنید من هیچ نقشی نداشته باشم تو مصلحتم و اونی که باید بشه زودتر و خیلی خوب و روان اتفاق بیفته..... کاشکی تنها نقش من بشه رضایت.

نظرات 7 + ارسال نظر
زهره جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:36 http://golesorkh.parsiblog.com

سلااااااااااااام
به به
خوش به حالت خانومی
ما رو هم دعا کنیااااا

این مدل قهر کردن رو منم یه بار واسه مشهد رفتن تجربه کردم. و در شرایطی که کل ِ سفر رو مهمون بودم (برنده شدن توی مسابقه)..نرفتم!!

خیلی دعا کن واسه مون...

نه زهره جان قهر چیه من قهر نیستم یه جورایی دلم گرفته....
قابل باشم چشم

راضیه جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:16 http://2629.blogfa.com/

سلام عیدت مبارک....التماس دعا خوش به حالت

سلام گلم ان شالله

نیلوفر شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:29 http://nilo0ofar.mihanblog.com

واااااااااااای خوش به حالت
التماس دعــــــــــــــــــــــــــــا
:*

ان شالله قسمت شما عزیزم

ستاره آسمان یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:14 http://son56.persianblog.ir

آخی به سلامتی عزیزم ایشالا زیارتت قبول باشه و دست پر بر گردید و بهترینها قسمتت بشه منو هم فراموش نکن التماس دعا

ممنون گلم ان شالله جواب سوالم رو نمی دی؟

دخترک یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:19 http://nasinej26.blogfa.com

سلام گلم منم دعا میکنی؟

البته عزیز دلم حتما فدات اگه قابل باشم شمام منو فراموش نکن

shamsa شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 http://hastybeing.blogfa.com

سلام و احترام.
فکر فعالانه ای داریین. این خوب است.
فرصتام کم است کوتاه مرور کردم بسیار ملموس بود که باتجربه و مفیدیین در کار و در منزل. خداوند هر چی داده و می دهد رحمت است و بعد حکمت در بعضی حکمت سبکتر و یا سنگین تر . با انتخاب شایسته و بااعتماد بنفس بهتر بپیش...
دعاتون نمودم امیدوارم همگیتون بزودی سلامت و شادان باشیین. لطفا سر بزنیین حتما سر می زنم باز. ای باز با باز . ای کبوتر با کبوتر... مرسی فعلا باآای. راستی در قالب وبلاگ کنترل آ را بزنید و فرمول حذف شود و قالب جدیدی که کپی کردیین را در آنجا پیست بذارین تا قالب جدیدی بشود.

سلام از راهنمایی تون ممنونم ولی اون راه رو شونصد بار امتحان کردم

shamsa شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 http://hastybeing.blogfa.com

التماس دعا.
موفق باشیین.
گل رز.

اگه قابل بوده باشم حتما دعاگوی همه هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد