نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

نم نم باران بهار

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.......

افش می باشیِم...از نوع بارکشش

سلام دوستان مهربون 

جاتون خالی امروز اندازه اسب راه رفتم و بارکشی علمی فرمودم ٬ بس که خسته م ؛ چشام پر خوابه و بدنم پر درد و خستگی.... از شانس من که بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس رو هم به خاطر کار و خستگیم بیخیال شدم تا یه کم بخوابم مهمون رسیده و الان نشستم پای سیستم..... حالا شما بگید چه کنیم با این علمای اعلام اداره شغل دوم که اینهمه مث افش (‌بخوانید اسب ) واسشون کار می کنیم ولی یه تفضلی نمی فرمایند تا حق الزحمه مون رو بپردازند..... یعنی که چی؟ خب آدم دست و دلش به کار نمیره بدون دریافت مزد....... بابا ؛ ‌دانشمندان گرام !!!!‌ مهربونای گل مُنگل ٬ خب دستمزد ما رو بدین دیگه..... سخت محتاجیم بابا.... این گوشی لامذهب من دیگه کشش نصیحت و درد دل و ندارم بذار بمونه واسه ماه بعد رو نداره دیگه ٬‌ به جان خودم یهویی نامرد وسط مکالمه خود به خود خاموش میکنه میره به تغییر تم و .... زنگ هم که خودمختار بود هر وقت دلش می خواست و به هرکی عشقش می کشید می زد..... اس هم که الحمدالله همواره هنگ تشریف دارن....... من گوشی نو می خوووووووووووووووااااممممممممممم تا این نامرد رفیق نیمه راه همه شماره هام رو حذف نکرده واسه خودش دلار برسونید خب...... یه موقعی برسونید که ارزش دوشاهی ما با این سیر صعودی قیمتها برسونه واسه دوتا خروس قندی خریدن خب...... دههههه ..... حتماْ‌ باید بریزیم سرتون کتک کاری؟؟؟؟؟؟؟ بذارین مهربون باشیم دیگه ، همه چی آرومه من چقد خوشبختم .....

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 http://ma3nafaronesfi.blogfa.com

گوشیت مثل گوشی منه احتمالا زیادی بهش رو دادی

آی گفتیییییییییییییی باید هوو بیارم سرش بچه پرو رو ......

نیلوفر سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:03 http://nilo0ofar.mihanblog.com


ایشالا زودتر حق الزحمه رو بگیری یه گوشی خوب بخری

ان شالله و به التفات حضرات

بهار پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:54 http://sana1359.parsiblog.com/

واااااااااااااااااااااااا وقتی همه چی ارومه بیکاری غر می زنی ؟؟؟؟؟؟؟ همه چی که ارومه اصلا گوشی میخای چکار ؟؟؟ من می دونم که تو چقدر خوشحالی !!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد